#1 Skrevet Februar 27, 2007 Noen stemning for å møtes igjen neste onsdag da? Samma sted som sist klokka 19.00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2007 Noen stemning for å møtes igjen neste onsdag da? Samma sted som sist klokka 19.00? Tja, har vi noe på agendaen da? Stiller gjerne jeg, med forbehold at jeg har fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2007 Ikke vet jeg, men hyggelig å treffes da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2007 Kommer jeg.. Er jo bare hyggelig å møtes i blant. Hvem vet, kanskje vi redder verden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2007 Kommer jeg.. Er jo bare hyggelig å møtes i blant. Hvem vet, kanskje vi redder verden Helt klart. Det å redde verden har blitt en vane her i Nordmøre Lokallag =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2007 Jeg blir nok nødt til å redde verden her nedenifra denne gangen, men jeg kommer sterkt tilbake, kanskje med vettet i behold også (ingen garanti) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2007 I likhet med Svein, så må nok også jeg komme sterkere tilbake ved en senere anledning, da jeg også befinner meg litt lenger sør i landet for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...