Anbefalte innlegg

Har søkt fram og tilbake og finner ikke en tråd som beskriver dette på generelt grunnlag.

Hvordan justere kjørelys riktig, har da hatt lyktene ute i samband med ombygging av front og fikk 2'er feil på eu kontroll pg.a feil lys stilling..

Hadde en som skulle hjelpe meg med dette men det gikk i dass ser det ut som så nå spør jeg dere..

Link til evt forum tråd, link til naf\biltilsyn, hva som helst..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,jeg var innom ett vanlig Mekonomen verksted og justerte mine lys etter at jeg hadde hatt de ute,tok 3min og ble 100kr fattigere.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen på eu kontroll, de prøvde å justere, men fikk ikke til.. Vet det har noe med at man i utgangspunktet må inn med vag-com for å nullstille lysene før man kan begynne å justere mekanisk.. Mulig jeg får stikke innom et mekonomen verksted da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok.du har automatisk høydejustering du da eller? Altså lys som justere seg etter hvor tung last du har? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men den kunne like gjerne vært koblet ut da jeg har fjerna ferie kula..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,ok. Da vet jeg ikke om du MÅ inn med VAGcom for og nullstille de ja,har ikke den automatiske høydejusteringen jeg.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt litt av samme problemet. Om du har automatisk høyde just og du forsøkte å justere de manuelt uten hel så kan det hende at du ikke kommer lenger før du kjører en diag med vag og setter lyktene i riktig posisjon. Det måtte jeg gjøre da. Her kan du lese litt og se om det hjelper.

http://forums.audiworld.com/tt/msgs/775700.phtml

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt fram og tilbake og finner ikke en tråd som beskriver dette på generelt grunnlag.

Hvordan justere kjørelys riktig, har da hatt lyktene ute i samband med ombygging av front og fikk 2'er feil på eu kontroll pg.a feil lys stilling..

Hadde en som skulle hjelpe meg med dette men det gikk i dass ser det ut som så nå spør jeg dere..

Link til evt forum tråd, link til naf\biltilsyn, hva som helst..

Etter det eg veit må ein ha VAG-COM eller besøka ein VAG verkstad. Har justert lyktene på bilen min med VAG-COM. Ein må setta kontroller for xenon i "læremodus". Så kan ein justera lyktene.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.