#1 Skrevet Februar 28, 2007 Har søkt fram og tilbake og finner ikke en tråd som beskriver dette på generelt grunnlag. Hvordan justere kjørelys riktig, har da hatt lyktene ute i samband med ombygging av front og fikk 2'er feil på eu kontroll pg.a feil lys stilling.. Hadde en som skulle hjelpe meg med dette men det gikk i dass ser det ut som så nå spør jeg dere.. Link til evt forum tråd, link til naf\biltilsyn, hva som helst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2007 Hmm,jeg var innom ett vanlig Mekonomen verksted og justerte mine lys etter at jeg hadde hatt de ute,tok 3min og ble 100kr fattigere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2007 Hadde bilen på eu kontroll, de prøvde å justere, men fikk ikke til.. Vet det har noe med at man i utgangspunktet må inn med vag-com for å nullstille lysene før man kan begynne å justere mekanisk.. Mulig jeg får stikke innom et mekonomen verksted da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2007 Hmm,ok.du har automatisk høydejustering du da eller? Altså lys som justere seg etter hvor tung last du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2007 Ja, men den kunne like gjerne vært koblet ut da jeg har fjerna ferie kula.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2007 Hehe,ok. Da vet jeg ikke om du MÅ inn med VAGcom for og nullstille de ja,har ikke den automatiske høydejusteringen jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2007 har hatt litt av samme problemet. Om du har automatisk høyde just og du forsøkte å justere de manuelt uten hel så kan det hende at du ikke kommer lenger før du kjører en diag med vag og setter lyktene i riktig posisjon. Det måtte jeg gjøre da. Her kan du lese litt og se om det hjelper. http://forums.audiworld.com/tt/msgs/775700.phtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2007 Har søkt fram og tilbake og finner ikke en tråd som beskriver dette på generelt grunnlag. Hvordan justere kjørelys riktig, har da hatt lyktene ute i samband med ombygging av front og fikk 2'er feil på eu kontroll pg.a feil lys stilling.. Hadde en som skulle hjelpe meg med dette men det gikk i dass ser det ut som så nå spør jeg dere.. Link til evt forum tråd, link til naf\biltilsyn, hva som helst.. Etter det eg veit må ein ha VAG-COM eller besøka ein VAG verkstad. Har justert lyktene på bilen min med VAG-COM. Ein må setta kontroller for xenon i "læremodus". Så kan ein justera lyktene. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...