#1 Skrevet Februar 28, 2007 Jeg opplever risting i bilen min det som er merkelig er at det rister litt mere i ca 50 kmt enn i 100kmt. åsså rister det mere når jeg kjører rett fram enn når jeg kjører gjennom en sving. Noen som vet hva dette kan være? Kjører med orginale 15" vinter felger nå. har en liten mistanke om at det kan være skeive felger/ubalanserte felger. Tanken har også streifet meg om at det kan være foringer eller diverse andre ting i forstillinga. Noen som har vert borti slike tilfeller på en A3? eventuelt hva som er svakheten i forstillinga på den.. slike frekke felger som er på bilen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2007 Ikke vært borti dette på A3, men har opplevd tilsvarende på andre biler. I og med at det rister mer ved visse hastigheter, er det ganske sansynlig at hjulene trenger å avbalanseres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2007 Da har jeg vert på Heros Dekksenter i kr.sand og fant da ut at jeg måtte bytte 2 dekk, da venstre forran hadde begynt å dele seg i gummi lagene.. dekket så ganske så firkanta ut når jeg fikk det av bilen.. + at høyre forran var rett under lovlig grense på mønster dybde.. jeg shoppa meg 2 nye eller brukte dekk ganske gode men brukte dog.. fikk de billig :D så da satte de på de og nå er bilen som en drømm igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...