#1 Skrevet Februar 28, 2007 Har lyst på bredere dekk bak på min allroad. fått tilbud på 9 toms felg foran og 10,5 bak. med dekk dim 245/35-20 og 285/30-20 så er det nøyatig samme rulleomkrets. har det noe å si at dekkene er bredere bak da? blir denne felgen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2007 Er rullediameteren nøyaktig den samme, skal det vel ikke ha noe å si etter min erfaring. Skyt meg om jeg tar feil , men mener det skal bli riktig. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2007 Kjør på, ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2007 Kjør på, ikke noe problem Sitte å venter på en endelig pris på dette settet, får se etter jeg får den. ikke akkurat de billigste felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2007 285 breie dekk er ikke akkurat lite heller da.. Hadde 265 på en bmw tidligere og det var noen skikkelige lisser. Blir jo breiere larver i asfalten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2007 Blir skikkelige disse ja, må jo ha noe slik også da når en har utbyggere hehe bestemte meg i sted for felgene. Skal bare sjekke ut at de passer helt 100 først. 285 breie dekk er ikke akkurat lite heller da..Hadde 265 på en bmw tidligere og det var noen skikkelige lisser. Blir jo breiere larver i asfalten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2007 Gromme felger dette: rock : Må legge ut bilder når du får de på bilen da.... kommer til å bli tøft:tilber: Hvilken farge er det på bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2007 Bilen er sølvfarget med lakkerte skjermbuer og fangere samt tak. http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=7700 Gromme felger dette: rock : Må legge ut bilder når du får de på bilen da.... kommer til å bli tøft:tilber: Hvilken farge er det på bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...