Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en baklukespoiler fra Kamei, og det fulgte med masse skruer og monteringsett. Men jeg har ikke veldig lyst til og begynne og bore hull i bagasjelokket. Noen som vet om det bare holder og feste den med Sicaflex?:confused:

Er jo ikke sikkert at jeg blir så veldig fornøyd med åssen det kommer til og se ut, å da er det litt dumt og ha boret hull: rolleyes

28022007108.jpg

28022007109.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg vet skal Sicaflex holde (usikker på om det er det det heter, men sånt sterkt lim skal vistnok holde)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg en baklukespoiler fra Kamei, og det fulgte med masse skruer og monteringsett. Men jeg har ikke veldig lyst til og begynne og bore hull i bagasjelokket. Noen som vet om det bare holder og feste den med Sicaflex?:confused:

Er jo ikke sikkert at jeg blir så veldig fornøyd med åssen det kommer til og se ut, å da er det litt dumt og ha boret hull: rolleyes[/Q

henger med sika:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok anleggsflaten for limet er litt liten her. Kjipt hvis den løsner i 110km/t og drar i mellom frontruta på bilen bak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er det jeg også tenker på. Er veldig kjipt vis det hadde skjedd. Hener jo kansje også at man overstiger 110km/t. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på cossyn min han vinga kun i sika.. vi hadde en på ski som hang etter den i tau en gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er spoileren festet:) Tok en "dæsj" med sika, også blei det et par skruer å.. Hadde vært veldig kjipt vis den hadde løsnet og flydd igjennom frontruta til han bak. Hadde sikkert holdt med sika også, men nå er jeg iallefall på den sikre siden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke rutelim man anbefaler å feste de med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker jeg, tok på litt sika også et par skruer jeg, så nå sitter det som bare det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.