#1 Skrevet Februar 28, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78425 Går i containeren på tirsdag hvis ingen vil ha det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2007 Hmm... dette hørtes intressant ut. Har ikke varme i stolene mine, så det kan jo funke... Hvor du holder til? Kan kanskje komme å se på det i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2007 Interiøret befinner seg på jobben, nærmere bestemt på Peder S. Fjetland. Regner med du vet hvor det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2007 Fekk tilbud om di tidligere idag sko tatt di hadde d våre skinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2007 Hadde det vært skinn hadde jeg nok neppe gitt dem vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2007 Sko vist dette tidligere i dag! Var nemlig en tur på fjetland for å reklamere på en del. Tar sikkert turen ut i morgen formidag. Hvem og hvor skal jeg jeg henvende meg til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2007 Spør etter meg på delelageret, eller ring 93 22 86 87 når du er der... Jobber 07.15 til 15.45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2007 Er de fra en 3 eller 5-dørs golf? Dersom de er 3-dørs (setene vipper fram) kunne det vært interessant... trenger nye seter til 2eren min (disse trenger bare litt modding for å passe i en toer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2007 Det har stått i en 5 dørs bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2007 ble du kvitt dem? er kanskje fremdeles interessert... prøver å finne ut av om de kan moddes til vipping... Edit: er interessert ja... Jobber du idag? Kan stikke innom etter skolen idag, hvis de står på fjetland fremdeles... ringer deg litt senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2007 Jobber i dag ja. Fint hvis du klarer være her før 15.45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2007 Takk for setene, Morten! etter mye banning og oppkutta fingre er nå hvertfall førersetet installert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2007 Hehe, det er bra! Banning og steiking hører sammen med mekking Godt at noen kunne bruke tingene, er ikke noe gøy å hive slike ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2007 Jaja, neste problem må være å finne ut av ledningene... hvorfor har hvert sete 3 live kabler? Du har ikke tilgang til noe Uberfancy VAG-koblingsskjema, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...