#1 Skrevet Februar 28, 2007 Noen som skal handle noe fra Volkswarenhaus i nærmeste framtid? skal ha to støtdempertårn og blir noen fryktelig dyre tårn om jeg bestille de åleine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 Nå er vi to som skal bestille ilag, noen flere som trenger noe derifra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 Nå er vi to som skal bestille ilag, noen flere som trenger noe derifra? er det støtdempertårn du tenker på? disse har gått ut av produksjon med mindre de har fått fatt i en annen leverandør. kan oxo nevne at godset i disse er ørlitegrann tynnere enn orginal delen.. italiensk produsent da jeg sjekket sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2007 er det støtdempertårn du tenker på?disse har gått ut av produksjon med mindre de har fått fatt i en annen leverandør. kan oxo nevne at godset i disse er ørlitegrann tynnere enn orginal delen.. italiensk produsent da jeg sjekket sist. står i alle fall fortsatt på produktlista. Tviler på at godset er tynnere enn på de tårnene jeg har:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 står i alle fall fortsatt på produktlista. Tviler på at godset er tynnere enn på de tårnene jeg har:p jeg veit at de er litt annerledes.. thomas kjøpte slike til cæbben sin fra volkswarenhaus, og da vi sveiset dem så la vi merke til dette.. er trossalt repro deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2007 jeg veit at de er litt annerledes.. thomas kjøpte slike til cæbben sin fra volkswarenhaus, og da vi sveiset dem så la vi merke til dette.. er trossalt repro deler.. tenkte bare på at mine var litt rusta vekk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...