Anbefalte innlegg

Hvor tar man dette, og hvor mye koster det.

Må ta det nå etter at jeg har montert coilovers.

Ken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos de fleste bilverksteder. Koster rundt 1k-1500,-

Du må ha dette for å få det gokjent hos biltilsynet for å få det innskrevet i vognkortet. Dette må du ha for å få bilen eu gokjent neste gang den skal det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet.

Det er derfor jeg skal ta det, gidder ikke å få problemer med det en gang til.: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg tok 4hjulskontroll kostet det 1800kr hos møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.forstillingspesialisten.com/

hør med ham du ;) Ikke at jeg har vært der, men skal dit når jeg har fått på felg og senk : ja : 1090,- for alle fire ferdig justert tror jeg ikke du finner mye billigere : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.forstillingspesialisten.com/

hør med ham du ;) Ikke at jeg har vært der, men skal dit når jeg har fått på felg og senk : ja : 1090,- for alle fire ferdig justert tror jeg ikke du finner mye billigere : rolleyes

Jeg har vært der, en kjempe trivelig kar med noen gromme biler :)

Var der med en Honda 2.2i V-TEC som det da er litt spesielt understell på, han fikset det ;)

Flink og nøyaktig, 100% kred for han :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært der, en kjempe trivelig kar med noen gromme biler :)

Var der med en Honda 2.2i V-TEC som det da er litt spesielt understell på, han fikset det ;)

Flink og nøyaktig, 100% kred for han :glad:

Var der selv forrige fredag. Kjempe service og hyggelig kar. Med peiling og forståelse på tuner biler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstillings spesialisten er den beste. Skal selv til han i morgen. Var hos han for 2år siden (da han holdt til på brobek) og resultatet etter at han fiklet litt, var fantastisk :tilber:

Fyren har peiling til tusen og er kjempe hyggelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder han til nå da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som aner om dette er nedlagt? Får bare at nummeret ikke er i bruk når jeg prøver å ringe....

Ønsker gjerne tips til andre steder i Oslo hvor man får fikset firehjulskontroll til en rimelig penge, pluss avbalansere dekk. Noen som vet?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som aner om dette er nedlagt? Får bare at nummeret ikke er i bruk når jeg prøver å ringe....

Ønsker gjerne tips til andre steder i Oslo hvor man får fikset firehjulskontroll til en rimelig penge, pluss avbalansere dekk. Noen som vet?:)

Ser sånn ut:

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=994262157

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm jammen.... noen som kan anbefale noen andre steder da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.