Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en kan få kjøpt ASA felger? Noen nettsteder med bilder av de forskjellige felgene ASA produserer f.eks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye.

Men er kanskje flere som veit om steder på nettet?? Gjerne Norske sider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er egentlig disse felgene jeg vil vite navnet på, og hvor de eventuellt selges.

Trur det er ASA, men kan hende j har driti meg ut :D

Litt lite bilde, men er nok en eller annen som veit det vil jeg tru.

asa felg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Det er egentlig disse felgene jeg vil vite navnet på, og hvor de eventuellt selges.

det riktig at det er ASA

sharifen selger masse ASA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger vel ASA hos BilXtra-kjeden også, husker jeg ikke helt feil. Om prisene er bra kan sikkert diskuteres....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er visst veldig mye reklamasjoner på ASA med krom.. Krommet løsner og flasser av...

Men de selger det vel også hos Big Wheels.. (KrSund)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Big Wheels er billige.. Og god service.

Har hørt masse rart om ASA på samme måte som Jamex. Men jeg har hatt begge deler og er kjempefornøyd.

Men neste gang jeg skal ha felger blir det RH felger. Enten turbo eller cup. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Det er ASA ja, slike som "alle" snart har ;) Pene felger, men kjedelig med så spesielle felger når så mange har de... 3 delte felger som vell ligger på rundt 15.000 for 18" og 18-19.000 i 19" med dekk hos Shariff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel ASA DS3. Tror den adressen til ASA felger på internett, er noe gammel, tror ikke hele sortimentet ligger der...........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke kjøp sånne felger til golfen din da ørjan... kjøp heller noe som ikke så mange har:) porsche felger er kult;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne da jeg lurer på det samme.. kun sharif som har asa nå for tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er visst veldig mye reklamasjoner på ASA med krom.. Krommet løsner og flasser av...

Men de selger det vel også hos Big Wheels.. (KrSund)

Henger meg på denne, ASA felgene jeg hadde (19" BS5) var crap.

"Chromen" ble fort matt og felgene va vanskelige å holde pene selv med lakkforsegling og hyppig vask.

Og de tåler lite juling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at de heter ASA DS3 ja, har og hørt noen har trøbbel med flass på kanten. Men jeg hadde disse DS3`ene en god stund og de holdt seg helt strøken. Kjenner også til flere som har disse uten flasstrøbbel.. Fine felger det der.. Og at "alle" har?? Hvor mange har ikke OZ opera etterhvert og RS4 "1" og "2", RS6 osv osv....

Liker man felgen så handler man den selvom andre har den:-) Ikke vits å kjøpe en unik felg som ingen andre har når man liker en annen bedre..!!! Så det så.!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om flere?? har sendt mail til de som har blitt nevnt over her, men de har ikke/ eller svarer ikke,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.