Follo: Isbanetreff på Høydalsmo 10/3

Anbefalte innlegg

Hvem andre enn meg skal til Agder lokallags vintertreff på Høydalsmo neste helg? Det blir avreise grytidlig for mitt vedkommende. Kan gjerne møte folk ved bomstasjonen før Oslofjordtunellen på dertil egnet tidspunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med men dynamoen min har røket og vet ikke om jeg får tak i ny før treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med men dynamoen min har røket og vet ikke om jeg får tak i ny før treffet.

 

Jeg har liggende dynamo til deg jeg John-Arild, byttes mot transport av 80Q fra røros til oslo : smil : ferdig montert naturligvis ;)

 

Andreas: sitter gjerne på med deg om du har plass, om jeg enda ikke har fått ned 80n fra røros. Får jeg den ned i tide derimot skal jeg kjøre fra deg :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt syncro på corradoen så.........Får visst ikke lov av min mere fornuftige halvdel å ta med A6n.....:fy:: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas: sitter gjerne på med deg om du har plass, om jeg enda ikke har fått ned 80n fra røros. Får jeg den ned i tide derimot skal jeg kjøre fra deg :evil:

 

For å være ærlig ser jeg for meg at du mest sannsynlig kommer til å kjøre MED meg snarere enn FRA meg;). Er bare å ta seg en tur til Drøbak grytidlig på morgenen det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være ærlig ser jeg for meg at du mest sannsynlig kommer til å kjøre MED meg snarere enn FRA meg;). Er bare å ta seg en tur til Drøbak grytidlig på morgenen det.

 

IKKE føl deg for trygg, operasjon "redde 80n" igangsettes kl 16.00 i dag, kursen settes mot røros med: slepetau, skjøteledning og 4 nyladde batterier : eek :

Samt full kanne med kaff ;)

 

Satser på at batteriene holder i ett par timer, er det isføre nedover østerdalen skal ispigga få sitte på så langt det går, er viktig å holde tempoet oppe når man ikke har strømproduksjon implementert i bilen ;)

 

Om ikke batteriene holder får man vel bare finne frem slepetau og skjøteledning, så man iallefall har strøm nok til å holde motor/varmeapparat i gang :P

 

Du kommer vel til å kjøre oslofjordtunnellen? Da kan vi jo f.eks møtes nede i sande eller i drammen om du kjører den veien i f.eks 07 tia?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!

 

Da er man kommet tilbake fra røros MED 80n :)

 

Man trenger forøvrig 2 70ampere batterier for å kjøre en k-jet bil 380km ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!

 

Da er man kommet tilbake fra røros MED 80n :)

 

Man trenger forøvrig 2 70ampere batterier for å kjøre en k-jet bil 380km ;)

 

da kjørte du uten og bruke kjøre lys vel..

 

mulig jeg henger på jeg og. men hører det er overvann på isen der oppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!

 

Da er man kommet tilbake fra røros MED 80n :)

 

Man trenger forøvrig 2 70ampere batterier for å kjøre en k-jet bil 380km ;)

 

JUBEL: ja :. Da blir det sladding med plan i kor til helga:D!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kjørte du uten og bruke kjøre lys vel..

 

mulig jeg henger på jeg og. men hører det er overvann på isen der oppe..

 

Nappa ut ene pæra ja, det får da være måte på med luksus ;) da kunna man jo meg god samvittighet høre på radio innimellom vellyden fra en lettere svidd 5er : smil :

 

Overvann er en ufin ting ja, får håpe det fryser på i løpet av uka... jeg har 40cm bakkeklaring foran nå, så noen småpytter skal jeg nok klare å komme meg over ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.