Verdi på 8,5x20 BBS Lemans felger?

Anbefalte innlegg

Hvor mye er disse verdt?

Ca 2 år gamle. Pene, men har noen små steisprutskader. 98% strøkne vil jeg si.

Hva ville du gitt for noen slike felger?

ET 38, 5/112.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 lapper?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye i tyskland koster ca 3700 Euro så da har du jo noe å gå utfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilstand på dekk har vel endel og si

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er dekk med i dette bilde i allefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dekk nei, men 2000kr pr felg var lite. Tror nok jeg legger de ut på finn etterhvert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dekk nei, men 2000kr pr felg var lite. Tror nok jeg legger de ut på finn etterhvert...

Send meg en PM når du vurderer salg!! Disse hadde kledd A8'en meget bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse hadde kledd A8'en meget bra

Oh yes!

009__scaled_600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass dyre felger er veldig vanskelig å få solgt i norge, og enda vanskeligere å finne riktig pris. Mange som vil ha, men egentlig få som vanligvis er innstilt på å gi en god pris for dem.

Noe av det samme som jeg hadde problemer med når jeg skulle selge Porsche felgene mine. Fikk ikke et eneste seriøst bud

Herlige felger da. Synd de ikke passer på Golf 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gundersen Sportscar selger NYE slike for 8190 kroner (det er uten rabatt) Men som sagt over her,vanskelig å få solgt dyre felger her i Norge da de fleste heller kjøper "felgpakker" til en billig penge hos Sharif o.l. : rolleyes Man må liksom treffe på en entusiast som er gal nok til å kjøpe slike dyre felger. Men KUN felger med litt steinsprut-skader ?? Vel.....rundt 12 laken ville jeg gitt iallfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest at en av de andre som har slike felger i Norge betalte oppimot 30.000 for sitt sett (riktgnok 9,5 og 10,5x20 og med dekk) og det til tross for at han jobber hos en av Norges største dekkforhandlere. Så vil tro at du bør kunne få mellom 10 og 15.000 selv uten dekk.

Frode: sikker på at det ikke går å dreie litt av senter for å få opp innpresset slik at de dermed kan brukes på Golf :) Med tanke på at det er såpass lite kant på de vil jeg tro det er mye gods som kanskje kan dreies av noen millimeter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm nå må jeg kanske begynne å grave litt i lommene her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode: sikker på at det ikke går å dreie litt av senter for å få opp innpresset slik at de dermed kan brukes på Golf :) Med tanke på at det er såpass lite kant på de vil jeg tro det er mye gods som kanskje kan dreies av noen millimeter

Mulig de passer bedre på EOS ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlige felger da. Synd de ikke passer på Golf 5

8,5x20 ET38 passer vel ikke SÅ dårlig på Golf 5. Du har jo 9x20 ET46 og bror hadde 9x20 ET40 (dog med litt problemer med subbing), så dette er ikke klin håpløst med smale 225/30 20 dekk og litt valsing ;)

Du bør få minst 15.000 kr for felgene, BBS LM er ikke noe man får gratis på ebay.de heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre:)

Hadde selv tenkt rundt 15 000 for de. Skal vaske og shine de opp litt før jeg legger de ut til salgs:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville tro at disse enkelt kan selges for 12-15k?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vi tror disse vil gå for, er en ting. Eneste måten å finne det ut på er jo bare å legge de ut for salg! Får du bud du kan godta, så vet du hva markedsverdien er.

Pluss på litt for kjendisfaktor også, for maken til omtale av egne felger skal en lete lenge etter.

(Se gjerne for deg en smiley på slutten der.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay.... : dum :

(Se gjerne for deg en smiley på slutten der du også.)

Grunnen til at jeg spør er vel for å lukte litt på hva folk er villige til å gi...

2 bilder slik de står i dag, skal få vasket de i løpet av helgen.

Bilde023.jpg

Bilde024.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr deg 15000 i dag om de er rette og fin ei avbalanserings maskinen

levert asker.

martin sandvik

Tlf 40204030

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.