#1 Skrevet Mars 1, 2007 hei jeg trenger noen tips på hvilkene bremser jeg kan bruke på min golf med 16v turbo jeg vet jo at men kan kjøpe sett med brembo og ap og tilsvarene, men tenket på noe anet noen som har tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2007 du kan bruke s2 bremser framme hvertfall. åsså g60 bak kanskje, er vel litt kraftigere enn de vanlige mener eg å huske:) corret me if i'm wrong! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2007 jeg skal sette g60 fram kalipre bak. men paser feste branketen fra g 60 på s2 kalipre eller nå jeg ha denne fra s2 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2007 s2 caliperen passer rett inn framme, du må bruke s2-holderen istdenfor g60'en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2007 ok takk for det har du prøvd dette eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2007 har ikke prøvd dette enda men kommer til å gjøre det. er andre her inne som virker som har prøvd det http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70435&highlight=s2+calipper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2007 flott takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2007 bare hyggelig ta ett bilde av påmontert s2 calippere da sånn at eg kan se hvordan det blir seendes ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2007 det skal jeg få gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2007 s2 caliperen passer rett inn framme, du bruker bare festene fra g60'en:)Må nok arrestere deg på det punktet der, du må ha S2-holderen. Den er betydlig lengre enn G60-holderen Jeg kjører med dette på min egen Golf, se denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70435 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2007 oki, beklager feil infoen da: flau : , bra det er andre folk her som er i stand ti å rette opp andres små tabber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2007 passer vell på corrado også da`? ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 1, 2007 vil vel tro at det gjør det ja visst du bruker s2-holderen som vår gode mann herr holum forklarte så pent over her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...