hvem leverer ETA BETA felger i Norge?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen....

Vurderer ETA BETA JOFIEL X i 8x19". Tror disse kan passe på min bil. Da ekene ligger helt ytterst på felgen, og vil da trolig ikke ta inni calipter foran.

1.jpg

Disse er mest aktuelle. Liker litt "Bling".

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Ser kult ut på Porchen her da!

eb_jofiel_silver_p_1_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dekkskift.no

Hør med Christer Kvalheim. Han selger disse til en bedre pris enn jeg har sett mange steder i tyskland: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan du ikke se? Felgene?

Noen andre som selger disse?

Skal sende en mail til han på dekkskift.no. Har vi noen rabatter der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk feil på den email adressen som står bak på Treffpunkt. Der står det nemlig treffpunkt(a)dekkskift.no, noe som ikke virker.

Sendte en ny mail til post(a)dekkskift.no nå.

Noen som tror den øverste felgen kan bli bra på min bil. Fikk skikkelig trua på den felgen der....etter jeg fant den tidligere idag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linkene dine til bildene funger ikke uten at en bruker klipp og lim...

Ikke helt min smak for felger på en stor bil som A6 og mener også at 8x19 blir for "pinglete" på bilen din, ville hatt breiere felger enn 8" på en A6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk feil på den email adressen som står bak på Treffpunkt. Der står det nemlig treffpunkt(a)dekkskift.no, noe som ikke virker.

Sendte en ny mail til post(a)dekkskift.no nå.

Noen som tror den øverste felgen kan bli bra på min bil. Fikk skikkelig trua på den felgen der....etter jeg fant den tidligere idag.

Fiksa mailen nå ;) men svart deg på mailen jeg fikk på den andre adressa :)

Edit: kan du bytte ut @ med (a) i posten din ? Forumet indexeres av f.eks google, og blir så mye spam med riktig adresse her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen erfaringer med 9" på Audi A6 4B?

Vil helst kjøpe 8", for da kan jeg space ut hvis de ikke går på calipter foran, men kjøper jeg 9" vil jeg kanskje få problemer, for går det ikke der, og jeg må space ut, vil sikkert felgen stikke langt ut.

Valsing er ikke et valg.

Vurderer Gewinde eller Luft senere.

Noen som kan hjelpe meg med litt info og teknisk info om hvordan det blir med 9" felger. Har hatt 8"x18" AVUS S6 felger tidligere, ET48, og da har jeg spacet ut 10mm og har da hatt 3-4mm klaring til calipter foran.

Takker for all info..... er iallefall veldig interessert i disse felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det Eta Beta felger på deg ?

Fikk du noen pris på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bestilt noe enda....blir sikkert felger. Men er fortsatt usikker på hva slags innpress og bredde på felgen jeg er ute etter.

Fikk priser.....send en mail til Christer. Var greie priser....klart når de rustfri inleggene kommer på felgene ( x versjonen) da stiger de endel.

Jeg har idag 8x18" Avus S6 felger, disse har inpress ET48. Foran må jeg space ut 10mm for at de skal gå klar med caliper. Bak var det spacet 5mm. Dette er noe som har vært på bilen siden den ble bestilt i tyskland.

Noen som har noen meninger på hva jeg bør gå for? Jeg har vurdert 8x19" ET45 eller 8x19" ET35. (Men kurrant å space ut hvis det trengs på ET45, men passer de ikke på ET35 sliter jeg litt).

Håper jeg ikke aner en copycat....hvis jeg kjøper de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bestilt noe enda....blir sikkert felger. Men er fortsatt usikker på hva slags innpress og bredde på felgen jeg er ute etter.

Fikk priser.....send en mail til Christer. Var greie priser....klart når de rustfri inleggene kommer på felgene ( x versjonen) da stiger de endel.

Jeg har idag 8x18" Avus S6 felger, disse har inpress ET48. Foran må jeg space ut 10mm for at de skal gå klar med caliper. Bak var det spacet 5mm. Dette er noe som har vært på bilen siden den ble bestilt i tyskland.

Noen som har noen meninger på hva jeg bør gå for? Jeg har vurdert 8x19" ET45 eller 8x19" ET35. (Men kurrant å space ut hvis det trengs på ET45, men passer de ikke på ET35 sliter jeg litt).

Håper jeg ikke aner en copycat....hvis jeg kjøper de.

Synd du bor såpass unna..

Men hvis du skal inn mot oslo-området en helg el. lign, bare gi lyd, så kan du få prøvd litt forskjellige innpress på bilen din : ja :

Er ganske sikker at 8x19 ET35 m/225/35-19 blir perfekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir 235.35-19" uansett....dette fordi jeg vil ha litt bredde på hjulene, samt ha bra med LI på de. (vil ikke ha 225 bredde)

Kan se om jeg kan lage en pappmal og tegne den inn på hiddenen. Lage den som PDF fil. Har sett mange bremsekit leverandører har dette på sidene sine, så man kan bruke dette til å kjøpe felger for settet.

Det som er største problemet er vel at jeg ikke har sett noen 2.7T med original bremser og fete felger. Samt at i 2002 kom nye bremser til bilen, og da er det ikke de store stygge bremsene som står på min. Derfor får jeg ikke spurt noen om info og tips.

Men har skikkelig tro på med dette oppsettet:

8x19" ET45 eller ET35 ETABETA Jofiel X Sølv m/235/35-19 Vredestein Ultrac Sessanta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.