Anbefalte innlegg

Begynner å lure på noe når eg så i vognkorte.. Har en audi 80 sedan 94 mod.. Eg har trodd at det er en b4 men i vognkorte står det type 89...hmmmm: klø :

Så prøvde eg bare rs2 fangern på gøy og den gikk rett på.. Rs2 er vel b4 karos .??? Har eg b4 eller ??? håper på svar ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har B4 ja. Er vel biltilsynet som har blingsa. Men såvidt jeg vet så er fangere lik på B3 og B4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki det var no godt å høre.. :D passer en 90 cab fanger på b4 front ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har en B4 ja, kom i 92. Fangere passer ikke 100% omhverandre på typ89 og B4, da må det moddes en del.. Bredere skjermer bla på B4. 90 cab finnes ikke, men Audi cab finnes:-) Cabben er det B4 front på så der passer fangeren på din..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merkeligt.. pga eg hadde en cabe/s2 fanger tror eg det var og den passet ikke.. virket ut son den var forstor, men rs2 fangeren passen dønn... kas fanger kan det være da ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cab/S2 fanger skal gå rett på B4, sikker på at det var en original fanger og ikke en replika av et eller annet slag...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en orginal fangere ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle fangere B4 eller Typ89 passer over hverandre (Frontfestene er på samme sted), men siden B3 har litt andre hjulbuer enn b4 har, stemmer ikke alltid innfestningen i hjørnene helt når man tar en B4-fanger på en Typ89 og vice versa..

Angående Cab-fanger må festene byttes om du har 80-fanger fra før av.. Coupe\Cab og S2-fanger har samme type fester, men disse er ulike fra 90\80 igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.