#1 Skrevet Mars 1, 2007 Hei alla i hopa... fikk en SMS der det stod: Fredag 2.3.07 blir det gatebiltreff på Nestun. Gatebilbladet skal lage repotasje. Ta med deg bilen og møt opp. Begynner kl 1900! Vi møter opp på parkeringen ved Taxien. utdrag fra Gatebil.no: Så var det dags igjen. Vi stikker en tur på stripa, meg og Camilla, for å sjekke ut babes, biler, burning og burger! Denne gangen tenkte vi å snike oss til Nesttun, å spionere i buskene for å se om Dere klarer toppe Voss sitt sjøslag. Så vil du sette Nesttun på kartet, eller rævva di på trykk, ta turen til Nesttun førstkommende Fredag. 2. Mars skulle vel det bli. Usikker på nøyaktig klokkeslett vi tuller oss oppover, men frokosten må få sige for å si det sånn. Så utpå kveldingen engang. Sees vi!!? Hadde vært gøy om hele eller alle fra Vw audi clubben (lokallaget) hadde møttes og kjørt i kollone oppover? Mvh Kenneth Stendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2007 Argh. Reiser vekk i morgen. Får ikke med meg dette heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2007 Om jeg har fått bilen tilbake fra service så kommer jeg. Og det hadde vert kjekt om vi kunne ha samlet en gjeng fra klubben og kjørt til nestun samlet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2007 Dette er vel noe en bare må få med seg: rock : Jeg tror jeg skal ta på bikinen å stille som BABE:rolleye: Eller ikke... Hvor møtes vi og nårtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2007 Vi kan jo møtes på Essoen ovenfor Nestun klokken 18.30 og kjøre samlet derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2007 Dette er vel noe en bare må få med seg: rock : Jeg tror jeg skal ta på bikinen å stille som BABE:rolleye: Eller ikke... Hvor møtes vi og nårtid? eh.......Helst ikke: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2007 Kan ikke vi treffes på "Arenum" der lokaltreffet pleier å være da? sånn ca i 1830 tiden? også kjører vi opp på nestun? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2007 høres jo ut som en grei ide da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2007 jeg kommer om bilen er ferdig på møller i tide.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2007 jeg kommer om bilen er ferdig på møller i tide.. Må purre på de i morgen tidlig da:) ja, skal vi sid et er en plan da? Får håpe mange får det med seg da:) Hadde jo vært greit å fått alle som møter opp fra lokallaget til å parkere ved siden av hverandre der oppe og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2007 Argh. Reiser vekk i morgen. Får ikke med meg dette heller. det er jo meldt fint vær i dag, så kanskje jeg skulle luftet cabben?? men nei.... Reiser vekk sammen med Odd Erik & co 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2007 Jeg er med! Jeg stiller på arenum ca kl 1830. Snakkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2007 Skal se om jeg får bilen min igjen...samboeren har lagt sin elsk på den så jeg kjører transit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 2, 2007 Skal se om jeg får bilen min igjen...samboeren har lagt sin elsk på den så jeg kjører transit Må ta med deg samboeren din da:) E jo Vår ute idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 2, 2007 Arenum 1830 Pinky on the road again 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 2, 2007 Den e eg med på!! (ut og vaske litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 2, 2007 hrrmf.. får ikke tid til å bli med alike vell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 2, 2007 http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2620180.ece http://www.bt.no/lokalt/bergen/article345081.ece Kanskje likegreit å ikke ha bil i dag... Jeg gidder ikke bruke energi på sånne harry-treff, Gatebil er nok ikke for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 2, 2007 Var vell grei oppsluttning med folk der gitt, om vi skal telle med alle fjortisene Litt action ble det jo, så alt i alt, en grei fredagskveld for bilentusiaster mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 3, 2007 Var vell grei oppsluttning med folk der gitt, om vi skal telle med alle fjortisene Litt action ble det jo, så alt i alt, en grei fredagskveld for bilentusiaster mener jeg. Ja syns det var "helt" greit jeg og, synd at det er så mange mopeder og harrye biler som egentlig skulle vært en annen plass der oppe... ikke at jeg sier jeg har så fin bil, men dere skjønner sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 3, 2007 Var det ikkje eit treff som Gatebil hadde arrangert altså??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 3, 2007 ja, men så kom jo onkel politi å ødelagte hele greien.... men det er så leif nilsen sier til BA. kor e bilbanene på vestlandet som vi kan kjøre fra oss på?!?!? ikke veit eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 3, 2007 Nå over til det som det egentlig dreier seg om. Er det ikke på tide at polititikerene skjønner at , det finnes et stor gatebil miljø i Bergens regionen? Når skal de fatte at en en stor asfaltbane på Vestlandet er noe å satse på? Vel var det en haug med idioter der, som ikke kan ta det med ro. Det har vi sett uttalige tilfeller på. Men de som er er genuint glad i biler, blir jo gredd under samme kam som de. Og det er synd. Jeg synes at selv om noen kalte dette harry greier, så er dette en del av det å være bil "geek". Men la oss slippe de som skal svinekjøre eller burne opp hele parkeringsplasser. Ikke skyld på politiet. For de har faktisk en jobb å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 3, 2007 Var det ikkje eit treff som Gatebil hadde arrangert altså??? Gatebil hadde vell bare annonsert at de kom til å stille opp å lage en reportasje så tar jungeltelegrafen seg av treffet. Er vell måten de gjør det på for å ikke bli holdt ansvarlig for noen ting. Skulle de stått ansvarlig måtte de stilt med vakter og fult opplegg sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 3, 2007 Jeg syns det var grei oppslutning, blir jo alltid litt tull og grisekjøring på slike treff.. Men syns ikke det var så mye der som det pleier igrunn.. Greit nok at onkel politi møtte opp og, men at de filmet og hadde radarkontroll syns jeg var vel drøyt.. Viser litt hvor lite velvilje det er hos politiet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...