Bergen: Gatebiltreff Nestun Fredag 2.3.07

Anbefalte innlegg

Jeg syns det var grei oppslutning, blir jo alltid litt tull og grisekjøring på slike treff.. Men syns ikke det var så mye der som det pleier igrunn.. Greit nok at onkel politi møtte opp og, men at de filmet og hadde radarkontroll syns jeg var vel drøyt.. Viser litt hvor lite velvilje det er hos politiet..

 

Jeg var selv på treffet i går, og jeg syntes politiet var meget store i munnen...

Greit nok at det var noen som tok ann litt ut, men å behandle alle "uskyldige" forbikjørende på Nesttunområdet som råkjørere var litt unødvendig!.

 

Selv ble jeg stoppet, og han var ikke mye sjarmerende.

 

Politi: "VEIEN ER STENGT, KOM DEG VEKK, ELLERS TAR JEG LAPPEN"

Jeg: Stengt??, koffor ??

Politi: ØØØØØØØØMMMMØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!! FORDI JEG SIER DET!!!!!!!

Jeg: Ehh... Javel??? Bra gjort...

Politi: HÆÆÆ ??? KA SA DU?????

Jeg: Burn burn..... Wrom wrom... Gone!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politi: "VEIEN ER STENGT, KOM DEG VEKK, ELLERS TAR JEG LAPPEN"

Jeg: Stengt??, koffor ??

Politi: ØØØØØØØØMMMMØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!! FORDI JEG SIER DET!!!!!!!

Jeg: Ehh... Javel??? Bra gjort...

Politi: HÆÆÆ ??? KA SA DU?????

Jeg: Burn burn..... Wrom wrom... Gone!

 

:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo synd at Gatebil gjør det slik som dette da for det vil jo alltid komme folk som liker å lage litt kvalme, de burde vise mer ansvar for det er jo de som har bedt folk komme..

 

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=5509&start=0&sid=3e1516b493960006c64a3a0bed5c1785

 

Det er bare bra at Politiet møter opp og passer på at folk roer seg, så ikke det skjer noen ulykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var selv på treffet i går, og jeg syntes politiet var meget store i munnen...

Greit nok at det var noen som tok ann litt ut, men å behandle alle "uskyldige" forbikjørende på Nesttunområdet som råkjørere var litt unødvendig!.

 

Selv ble jeg stoppet, og han var ikke mye sjarmerende.

 

Politi: "VEIEN ER STENGT, KOM DEG VEKK, ELLERS TAR JEG LAPPEN"

Jeg: Stengt??, koffor ??

Politi: ØØØØØØØØMMMMØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!! FORDI JEG SIER DET!!!!!!!

Jeg: Ehh... Javel??? Bra gjort...

Politi: HÆÆÆ ??? KA SA DU?????

Jeg: Burn burn..... Wrom wrom... Gone!

 

Sånne komentarer fra lovens lange arm er jo SMART.

 

Er det rart at folk får liten respekt for loven .

 

Høyrest ut at politiet du møtte burde hatt seg eit kurs i NORMAL oppførsel...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå over til det som det egentlig dreier seg om. Er det ikke på tide at polititikerene skjønner at , det finnes et stor gatebil miljø i Bergens regionen? Når skal de fatte at en en stor asfaltbane på Vestlandet er noe å satse på?

Vel var det en haug med idioter der, som ikke kan ta det med ro. Det har vi sett uttalige tilfeller på. Men de som er er genuint glad i biler, blir jo gredd under samme kam som de. Og det er synd.

Jeg synes at selv om noen kalte dette harry greier, så er dette en del av det å være bil "geek". Men la oss slippe de som skal svinekjøre eller burne opp hele parkeringsplasser. Ikke skyld på politiet. For de har faktisk en jobb å gjøre.

 

Jeg er helt enig med deg her Kim. Vi trenger en skikkelig asfaltbane på Vestlandet, men skal det skje noe med dette så må private aktører inn og gjøre jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være på lag med de som gjør ulovlige ting her, men hva som skaper litt action med slike "harry" treff som nevnt over her? jo det er vell litt dunking med lyd, blårøyk og rusing av biler.

For å dra paraleller til ting som skaper kommer til å skape kommentarer her og som kanskje er på kanten til sammenligning men jeg hiver det ut uansett, hva hadde f.eks gatebil treffene vært med 80 fartsgrense og nulltolleranse for litt burning og regelrett herjing? tror ikke publikumstallene hadde passert 40 000 da nei.

Så jeg mener nå at litt må man tåle, men at man setter liv å helse i fare er ikke mitt poeng her. Uansett hvor mange vakter man skraper sammen så er det alltid noen som tar`n helt ut på slike "harry" treff, det såg vi jo selv når politiet var på plass så var det en som klarte å legge fra seg 2 feite spor oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg her Kim. Vi trenger en skikkelig asfaltbane på Vestlandet, men skal det skje noe med dette så må private aktører inn og gjøre jobben.

 

Har vert noko på gang i rosendal/husnes området meg eg veit ikkje kva siste oppdatering er ..

Så vit eg veit er banen godkjent i komunestyret men det mangler økonomi og sponsorer til bygging...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert noko på gang i rosendal/husnes området meg eg veit ikkje kva siste oppdatering er ..

Så vit eg veit er banen godkjent i komunestyret men det mangler økonomi og sponsorer til bygging...

 

det var jo et opprop for 1-2 år siden http://opprop.no/opprop.php?id=rosendal

 

men har ikke hørt noe mere... noen andre som har hørt noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bane på gang her i haugesund nå...venter vel egentli på at noen vei prosjekter skal starte slik at en kan får eindel fyllmasser og slikt i fra d...

 

http://www.superstreet.no/forum

 

eindel info der..Fjord Motorpark

 

Lysbilde3.jpg

 

Lysbilde4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var jo et opprop for 1-2 år siden http://opprop.no/opprop.php?id=rosendal

 

men har ikke hørt noe mere... noen andre som har hørt noe?

 

Siste eg høyrde av noko eg kjenner i kommunen var at banen gjekk over eit deler av eit fiskevann som måtte fylles igjen ..

Det var det einaste som stoppa prosjektet men skal vere godkjent no.

 

No som eg har sjønt som er det økonomi som stopper saken

 

Dette er rykter eg har høyrt....

 

Vist det er nokon som veit meir så sei i fra..

me trenger bane : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.