#1 Skrevet Mars 1, 2007 Hva gjør man egentlig med fangere når man valser? Hvis man valser ut buen si 2 cm da. Hva gjør man der buen går over i støt fanger? Man får jo ikke valset ut fangeren. Så da blir det jo ett hakk inn til fangeren da. Org ligger jo bue og fanger kant i kant i overgangen. Eller har jeg helt missforstått nå? Noen som har bilder av valsede buer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2007 Du får jo ikke gjort noe med fangeren, med mindre du har stålfanger eller plastesveiser/bygger. Men det blir jo en jevn overgang der du avslutter valsinga. Man valser jo med et hjul. Har ikke noe nærbilde av det, men passaten min er valset ca 1,5cam bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2007 Her jeg mener vøt. Hvis skjermen er valset 1,5 cm og fangeren er lik vil det jo bli helt teit der jeg har satt kryss streken. Har du plast sveiset fangeren eller hva har du gjort for at skjerm og fanger skal gå overens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2007 Har ikke bilde av hvordan jeg gjorde dette på golfen. Men der ble org. fanger brukt. Mener jeg dro ut den maks som det gikk ann og som så nogenlunde ut. Der ble det heller ikke valset maks helt ned til fanger. Ble valset mere på midten oppe og så prøvde og få lagd en avslutning på ett vis som gikk i mot fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2007 Har tenkt på det også. Å dra ut fangeren men da vil den jo ikke gå overens med skjermene hvis du tenker at du ser nedover langs siden på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2007 Er også noe å tenke på at valsing ikke nødvendigvis er ensbetydende med bredding. De aller fleste velger vel kun å valse inn den falsen som er på innsiden av skjermbuen for å unngå subbing i denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...