Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte et rattnav til "coupe 1990->" men når jeg skal sette det på så er det liksom 1cm inn til plasten, så jeg får ikke tute heller, noen som er smarte på det?

mvh

RV

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg kjøpte et rattnav til "coupe 1990->" men når jeg skal sette det på så er det liksom 1cm inn til plasten, så jeg får ikke tute heller, noen som er smarte på det?

mvh

RV

Hadde lignende på problem på et luisi nav. viste seg at jeg ikke hadde skrud nok til på mutteren. måtte på en måte terse navet skikkelig inn på rattstammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men altså den "tuppen" bak på navet skal vel til jord ellerno? men det er jo bare plast bak der, også går ikke skruen lenger inn heller, ingen som har coupe som har sliti med det samme?

Jeg kan liksom dra navet ut og inn, også vikle på det til sidene.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet detta, hvor er coupe folka hen????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

anyone? faens møkk, nå er det tredje gangen jeg får feil eller "riktig".......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja folkens da fant jeg faen meg ut at der jeg kjøpte fra hadde bare nav til biler UTEN airbag, har dette noe å si? og i tilfelle hvor finner jeg et som passer MED!....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og i tilfelle hvor finner jeg et som passer MED!....?

Nå er det dessverre slik at det er mange useriøse/uvitende firma som selger Momo og andre merker uten å forsikre seg om at det de selger passer til kundens bil. :fy:

Hva med å spørre importøren? ;)

Jeg tipper en mail til Felgimport kan svare deg på det meste om nettopp din bil og Momo. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja spurte på fredag men har ikke fått no svar... er det seriøst ingen her inne med coupe og airbag som har samme problem?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.