#1 Skrevet Mars 1, 2007 Driver å leiter etter nye felger til bilen, da det STRAX er sommer. Men sliter med å finne noe jeg vil ha, samt at jeg ikke finner noen som leverer felgpakker med dekk med disse merkene. Har finni ett brukt Keskin sett da men, det er lissom kun det med dekk jeg har klart å spore opp etter noen dager med leting. 4x100 - kant - Golf 3, om noen skulle lure på hva bil det er til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2007 jeg har både bestilt keskin og schmidt fra quality autoimport=) vet ikke hvem som tar inn seffan, hvis du sender mail til de så har de nok et sett med keskin kt5 inne;) 15x7 et25 4x100, svarte med polert kant:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2007 jeg har både bestilt keskin og schmidt fra quality autoimport=) vet ikke hvem som tar inn seffan, hvis du sender mail til de så har de nok et sett med keskin kt5 inne;) 15x7 et25 4x100, svarte med polert kant:P Bestilt feil eller? Tja, kan jo høre med dem da. men tror de er litt små i forhold til ldet jeg tenker meg. Takk for tipset forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2007 http://www.daekimporten.dk/har schmidt felger og pakker. Men det er Danmark da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2007 fikk feil ihvertfall=) gutta på keskin lever sitt eget liv;) men QA ordnet kjapt opp så, får nye schmidth felger til uken håper jeg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2007 Schmidt det er heftig det! Jeg var på klubbkveld på gokartsenteret Nesttun her for noen helger tilbake, og da viste han QA-karen frem disse nye Schmidt-felgene med yttering i stål. Husker ikke akkurat hva slags stål den var laget av, men han slo vilt på felgkanten med et stålrør.. Heftig demonstrasjon! Det er jo genialt å ha slike felger når uhellet er ute. Men det prisen var jo deretter.. Kjartan Nilsen tror jeg navnet hans var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2007 Joa, er vel på forumet her han Kjartan hos QA. Ligger vist noen filmer av slik "demo" her på forumet en plass =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...