#1 Skrevet Mars 1, 2007 Hvordan feste denne til orginalfanger slik at det blir en clean fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2007 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2007 mitt tips er sika. og la det tørke.. jeg ville tatt av bakfangern så du får lagt på litt press mot sikaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2007 Oki..ja men hvordan er det å spakle i mellom..blir ikke å sprekke opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2007 jo, mest antagelig vil det det.. for det er mye vibrasjoner i en fanger så jeg kan nesten 100% sikkert si at det vil sprekke opp igjen. jeg annbefaller deg ikke å gjøre det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2007 Hvis sprekken/overgangen mellom øvre og nedre del på fangeren blir stor, ville jeg ha sparklet med glassfiber sparkel først, og tatt siste finish med fin sparkel. Tror ikke det kommer til å sprikke så lenge fangeren ikke får noen harde støt eller lignende. Husk å pusse/matte ned og rengjør skikkelig før du limer og sparkler så du får skikkelig heft(feste). Så får vi tro det blir bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...