Anbefalte innlegg

Om noen vet om disse felgen passe på golf -74en min, 8x13 me ET 0. Eventuelt kæ som ska te for at de passe (modding av felg-spacer)

Å ka dekk som passe på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen vet om disse felgen passe på golf -74en min, 8x13 me ET 0. Eventuelt kæ som ska te for at de passe (modding av felg-spacer)

Å ka dekk som passe på?

8x13 ET0 stikker i hvertfall gode 2 cm utenfor foran, men er jo noen liker et slikt look på bilen med strekte 175 dekk og superlav bil. Bak går et nok bedre, men stikker nok litt utenfor her også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ka dekk som passe på?

Skal funke greit bak på bilen din ;) med 175/50-13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, så hvis eg ska ha 8x13 så må eg ha ET25 framme?? syns det høres så smalt ut me 175 på 8" felg.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, så hvis eg ska ha 8x13 så må eg ha ET25 framme?? syns det høres så smalt ut me 175 på 8" felg.....

Noe sånt ja :)

Evt så passer jo 195/45-13 bra også.

Får noen sett 195/45-13 conti snart, så hvis du er intr. bare send meg PM ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men 175/50 13 dekket er kjent som et breit dekk som passer greit på både 7 og 8x13. Jeg tipper 175/50 og 195/45 13 dekkene er ganske like når du setter de ved siden av hverandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men 175/50 13 dekket er kjent som et breit dekk som passer greit på både 7 og 8x13. Jeg tipper 175/50 og 195/45 13 dekkene er ganske like når du setter de ved siden av hverandre.

Nope..!!

Stor forskjell fra merke til merke her..

175/50-13 Fulda er ca 10mm smalere en Dunlop i samme dim..

195/45-13 Dunlop kontra Conti 195/45-13 er det også litt forskjell på i bredden..

Er dunlop som er klart breiest av conti og fulda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope..!!

Stor forskjell fra merke til merke her..

175/50-13 Fulda er ca 10mm smalere en Dunlop i samme dim..

195/45-13 Dunlop kontra Conti 195/45-13 er det også litt forskjell på i bredden..

Er dunlop som er klart breiest av conti og fulda.

Ja men felles for alle 175/50 13 dekkene som har TUV på 8x13 felg er jo at de er bredere enn sine søskendekk i 175 flokken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men felles for alle 175/50 13 dekkene som har TUV på 8x13 felg er jo at de er bredere enn sine søskendekk i 175 flokken...

Sant det ;)

TUV godkjenner ikke lengre 175/50-13 på 8x13.. men hvem ser det da..? hehe.. ;)

Begge funker bra iallefall :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips angåande dekk, da er det bare å finne felger som passe te bilen!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.