#1 Skrevet Juli 9, 2004 Mange herfra som skal innover? Jeg tar turen innover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2004 Jeg skal sef innover:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2004 Har (forhåpetligvis) begynt på skole i tigerstaden da, men håper å få tatt meg en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Har (forhåpetligvis) begynt på skole i tigerstaden da, men håper å få tatt meg en tur! Men går vell ikke på skole på en søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2004 Er det bare for folk som ikke er medlemmer å møte opp på dette treffet? vet om 2 stk som ska være med, i hennholdsvis en golf, og en S6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2004 Ja det er bare å møte opp, men kun medlemmer får kjøre på banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2004 ah. okai. Det går sikkert greit for dem.. Eller de må bare finne seg i det med andre ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2004 De kan melde seg inn i klubben på treffet og så få kjøre på banen hvis de vil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2004 stemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Har (forhåpetligvis) begynt på skole i tigerstaden da, men håper å få tatt meg en tur! Da blir det nok Rudskogen på meg ja...... Blir ikke skole før i januar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Da blir det nok Rudskogen på meg ja...... Blir ikke skole før i januar! Det hørtes bra ut:) Fått hjemlengsel allerede før du har flytta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Det hørtes bra ut:) Fått hjemlengsel allerede før du har flytta? Hehe, neida, men folk har tydeligvis fått det for seg at Jus er det helt store å studere, så det har gått opp med over 7 studiepoeng i år (sjukt at man i teorien må ha 5,7 i snitt....). Manglet 1 fattig poeng..... Kjipt, men har jo kommet inn i januar da så! Så da blir det litt aktivitet på meg i klubben i høst også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Hehe, neida, men folk har tydeligvis fått det for seg at Jus er det helt store å studere, så det har gått opp med over 7 studiepoeng i år (sjukt at man i teorien må ha 5,7 i snitt....). Manglet 1 fattig poeng..... Kjipt, men har jo kommet inn i januar da så! Så da blir det litt aktivitet på meg i klubben i høst også! Kjipt å høre...men enda godt at du kom inn da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2004 Nå begynner det å nærme seg dagen:D Skal vi alle kjøre sammen innover må vi bli enig om oppmøte. Jeg hadde tenkt meg at vi tok 7:30 ferga fra horten så er vi framme på skogen kl09:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 10, 2004 da blir det veldig tidlig opp med andre ord.. lang tid tar det fra Porsgrunn til horten? 1 time rundt der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 11, 2004 Når er det tenkt å reise fra Moheim da? Vi må beregne litt god tid, så det ikke trenger bli noe kappkjøring innover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 11, 2004 06:00-06:15 burde holde..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Heine Matre Vi må beregne litt god tid, så det ikke trenger bli noe kappkjøring innover. Det sprekker ALLTID, slår aldri feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Det sprekker ALLTID, slår aldri feil. ALLTID! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 11, 2004 Ikke når jeg skal på tur:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 11, 2004 Å jooo da! Har nok presset "nåla" høyt jeg med deg i speilet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Å jooo da! Har nok presset "nåla" høyt jeg med deg i speilet Kom fra i tide og da:D gjorde vi ikke det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 12, 2004 lang tid tar det til horten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 12, 2004 1t og 15min ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 12, 2004 som jeg alltid har sagt, det kommer helt an på hvem som kjører, men det lønner seg jo aldri å kjøre fort... Onkel Thorvald er mye i vestfold for tiden, da UP's hovedkvarter er flyttet til Stavern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...