Anbefalte innlegg

Hva var feilen?

Skrivd det i tråden din;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør skrive det her og Fredrik, lettere det enn å måtte tråle gjennom andres tråder for å finne feilen, ved senere søk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør skrive det her og Fredrik, lettere det enn å måtte tråle gjennom andres tråder for å finne feilen, ved senere søk ;)

Den er grei vøttø;)

Kobla bilen til Vag-com..

Der fikk vi opp melding om at hallgiveren ikke ville gi svar..

Så jeg skrudde av deksle ved register-reima og kikka inn ved kamdrevet, der var hallgiveren knekt og 2 av ledningene var rivd av..

Skrudden av kamdrevet, tok av hallgiveren fikk satt den sammen og starta fint:D

Brukte ca 2 timer på å demontere og montere..

Men, den gikk ikke helt reint, så trudde det var tenninga, men fikk konstatert at jeg bare trengte nye plugghetter

(Vil takke Christian Johnsen for god hjelp:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei vøttø;)

Kobla bilen til Vag-com..

Der fikk vi opp melding om at hallgiveren ikke ville gi svar..

Så jeg skrudde av deksle ved register-reima og kikka inn ved kamdrevet, der var hallgiveren knekt og 2 av ledningene var rivd av..

Skrudden av kamdrevet, tok av hallgiveren fikk satt den sammen og starta fint:D

Brukte ca 2 timer på å demontere og montere..

heh da var det det jeg tippa at det kunne være.. hyggelig og ha rett en gang i blandt:) min halgiver hadde og knekt. men jeg kjøpte meg en ny. vag com er et must og ha..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh da var det det jeg tippa at det kunne være.. hyggelig og ha rett en gang i blandt:) min halgiver hadde og knekt. men jeg kjøpte meg en ny. vag com er et must og ha..

Vag com er en invistering ja..

Hehe, ja moro å ha litt rektig:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.