#26 Skrevet Mars 15, 2007 Hva var feilen? Skrivd det i tråden din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 15, 2007 Bør skrive det her og Fredrik, lettere det enn å måtte tråle gjennom andres tråder for å finne feilen, ved senere søk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 17, 2007 Bør skrive det her og Fredrik, lettere det enn å måtte tråle gjennom andres tråder for å finne feilen, ved senere søk Den er grei vøttø Kobla bilen til Vag-com.. Der fikk vi opp melding om at hallgiveren ikke ville gi svar.. Så jeg skrudde av deksle ved register-reima og kikka inn ved kamdrevet, der var hallgiveren knekt og 2 av ledningene var rivd av.. Skrudden av kamdrevet, tok av hallgiveren fikk satt den sammen og starta fint:D Brukte ca 2 timer på å demontere og montere.. Men, den gikk ikke helt reint, så trudde det var tenninga, men fikk konstatert at jeg bare trengte nye plugghetter (Vil takke Christian Johnsen for god hjelp:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 18, 2007 Den er grei vøttø Kobla bilen til Vag-com.. Der fikk vi opp melding om at hallgiveren ikke ville gi svar.. Så jeg skrudde av deksle ved register-reima og kikka inn ved kamdrevet, der var hallgiveren knekt og 2 av ledningene var rivd av.. Skrudden av kamdrevet, tok av hallgiveren fikk satt den sammen og starta fint:D Brukte ca 2 timer på å demontere og montere.. heh da var det det jeg tippa at det kunne være.. hyggelig og ha rett en gang i blandt:) min halgiver hadde og knekt. men jeg kjøpte meg en ny. vag com er et must og ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 18, 2007 heh da var det det jeg tippa at det kunne være.. hyggelig og ha rett en gang i blandt:) min halgiver hadde og knekt. men jeg kjøpte meg en ny. vag com er et must og ha.. Vag com er en invistering ja.. Hehe, ja moro å ha litt rektig:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...