#1 Skrevet Juli 9, 2004 Seneste bildene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2004 Ikke kødd à.. Seriøst? Ser jo ut som hu plutselig har blitt 40 jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2004 litt formye røyking drikking og stress der i gården ser d ut som ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2004 Damer som røyker er jo i utgangspunktet kjempe-turnoff, og når hun ser ut som en 40 år gammel kjerring med like uren hud som en fjortisgutt blir det jo helt elendig, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2004 Må vel si at jeg tviler på at det er Britney Spears. Det har blitt mye fest og fyll, men så ille??? På første bildet kunne det egentlig se ut som en sliten Pamela... Og damer som røyker er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2004 Tåpelig å lage dissetråd for dama mi ass. Alle kan ha en dårlig dag.. :mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2004 Dama di kan røyke så mye hun vil, like I care 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2004 HEHEHE:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2004 Ikke akkurat så "pure" lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2004 Jeg driter langt i hvordan hun ser ut... hun er full i PENGER:D :tilber: det holder for meg! og ikke glem at det kan være masse god fitte i en stygg kjerring.. (nei... det kommer ikke av erfaring) hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2004 Vask munnen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Jan Nielsen Jeg driter langt i hvordan hun ser ut... hun er full i PENGER:D :tilber: det holder for meg! og ikke glem at det kan være masse god fitte i en stygg kjerring.. (nei... det kommer ikke av erfaring) hehe:D Alt for Norge, eller hva:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...