#1 Skrevet Mars 2, 2007 http://www.break.com/pictures/tough_corner.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2007 noen andre enn meg som legger merke til den ufattelige irriterende mannen som sier "OIOIOIOIOIOIOI" etter ca 1.16 min og ut filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2007 hehe... oh jess... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2007 Haha, var da voldsomt som han der "OIOIOI" mannen tok av mot slutten der da...hørtes ut som han var skadet en eller annen plass ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2007 noen andre enn meg som legger merke til den ufattelige irriterende mannen som sier "OIOIOIOIOIOIOI" etter ca 1.16 min og ut filmen? For the final time: ITS AIJAIJAIJAIJAI! NOT OY! They arent Brittish, you know? Står på kommentarene under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2007 Er vanskelig å ta en sving på 4 stive hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2007 irriterrende ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2007 ehehehhehe--.. lurer på hvor mange som kom til mål i det løpet der.. hahaha: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2007 Klarte bare konsentrere meg om det forbanna oi`inga jeg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2007 Er vanskelig å ta en sving på 4 stive hjul Var det jeg satt og stusset på også. Vanskelig å klare en sving med låste hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2007 Mye dårlige sjåfører spør du meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2007 gjeng med skrytehalser som aldri har kjørt motorcross? er ikke alltid like lett å beregne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2007 mas på han derre ojojoj mannen da ... lool 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...