#1 Skrevet Mars 2, 2007 Hei... Er snart hele understellet slipt ned til bart jern. Hva er det mest holdbare jeg kan bruke der? Skal lakkere hele bilen også. (inni, (under??), motorrom og alt.) Hvordan grunnarbeid skal jeg gjøre? Og hvor varm blir motorblokka? Vil hamerite holde? Er en Vr6... Takk for svar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 regner med at du finner masse om dette hvis du søker! Men tectylbehandle understellet burde vel gjøre susen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 finns mange meninger om dette. men syregrunning eller epoxygrunning til å begynne med er nok ikke det dummeste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 syregrunning is the shit ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2007 Tectylen har vell en tendens etter noen år å slippe taket å derfor må rebehandles så det beste er vell noe syregrunning, el epoxy, helst 2 komp. og gjerne lakk utenpå også kan du tectylere det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2007 Takk for innspill... Fant ikke noe særlig om det her... Derfor tenkte jeg å åpne en diskusjonstråd Dette kittet som folk har på understellet... Hva heter det? Skal høre om priser på syre og epoxygrunning idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2007 De hadde ikke troen på epoxy eller syregrunning under tectylen... Fikk bare anbefalt og ha på et tynt lag hulromsdritt, og et tykt lag med tectyl utenpå der igjen. Så ga går jeg for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2007 Jeg skal bruke 2k epoxy grunning og 2k sort superduper maling som bla brukes offshore på understellsdelene mine... Tror neppe jeg gidder å sause det inn med tektly etterpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...