#1 Skrevet Mars 2, 2007 Kjæresten min har en rød 99 Lupo, som sidelistene begynner og løsne litt på! Har prøvd og lime den men løsner igjen, så vurderer og ta de av helt? Går dette bra eller er det sjanse for at lakken slipper, eller andre ting skjer så jeg må lakke dørene på nytt? Eller holder det rett og slett bare og rubbe opp og polere? Og åssen gjør man dette, hva brukes? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2007 Kjæresten min har en rød 99 Lupo, som sidelistene begynner og løsne litt på! Har prøvd og lime den men løsner igjen, så vurderer og ta de av helt? Går dette bra eller er det sjanse for at lakken slipper, eller andre ting skjer så jeg må lakke dørene på nytt? Eller holder det rett og slett bare og rubbe opp og polere? Og åssen gjør man dette, hva brukes? Jørn Ingen som har noe tips her? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2007 Mener Martin Gerhardsen her på forumet har gjort det på sin uten problemer. Hjelper sikkert på med hårføner eller varmepistol for å varme opp limet litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2007 jeg gjorde dette på min forrige...ta et stanleyblad og skjær de av, selvfølgelig på "listsiden" av den tosidige teipen, og fjern den etterpå med sitrusrens eller dertil egnet løsningsmiddel...en halvtime og bilen er på vei mot cleen mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2007 jeg gjorde dette på min forrige...ta et stanleyblad og skjær de av, selvfølgelig på "listsiden" av den tosidige teipen, og fjern den etterpå med sitrusrens eller dertil egnet løsningsmiddel...en halvtime og bilen er på vei mot cleen mvh Takker Thomas! jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...