#1 Skrevet Mars 2, 2007 Trenger tips om verksteder i Oslo m/omegn som kan gjøre en slik jobb bra og for en vettug penge. Pft Torbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2007 Ingen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2007 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 Ta kontakt med transtec på bryne. tror de er noen av de enste i norge som driver med rep acv tiptronic vet du har hatt mangen gearkasser fra oslo omegn. samt at Subaru Mg Rover Norge bruker de. etter jeg tipset de når jeg jobbet på subaru mg-rover merkeverksted. Vi brukte de alltid. Men det blir sikkert ikke billig. betalt 20k+mva for full overhaling av min tiptronic, men nå fungere den som en drøm Tror du må ta sikte på å få kassen montert ut og sent ned. Transtec Per Øyvind Egge Håland, 4340 Bryne 51 48 19 34 hils gjerne og si du har pratet med Stian Sele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...