#1 Skrevet Mars 2, 2007 Noen andre enn meg som syntes denna slutta litt rart? http://video.google.com/videoplay?docid=1171949907656488287 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2007 egentlig ikke.. hva tenker du på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2007 At det ser ut som filmen slutter med at han drar i skauen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2007 Ser ut til at det går en vei ned der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2007 Var det jeg mente jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2007 hahaha:D ja det så ut til å gå rette veien ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2007 hehe faen så oppmerksomme DERE skal væra da, syntes det så sinnsykt ut som han pløyde rett ut i skogen jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2007 det så ut som det var mer fart enn det han kunne bremset før fonna kom! he he. bilen hans ble skaukjørt bokstaveligtalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2007 Alle ser vel at der går en vei ned i skogen der? Skaukjørt? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2007 Sikkert filma med mobil med sånn 30.sek grense, eller så var det kanskje ikke verdt å filme mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...