#1 Skrevet Mars 2, 2007 Hei! Har lenge ikke hatt varme i seteryggen i førerstolen. Feilsøkte litt, og fant svimerke og brudd i selve varmematten inne i ryggen. Bikket bare løs setetrekket i skjøten under og fulgte ledningen fra setet opp til ryggen. Bruddet var akkurat der kabelen går over i varmetråder i selve matten. Denne er sydd til seteryggen, men jeg kom til der kabelen går inn. Loddet og isolerte trådene inn på kabelen, og vips: God varme i ryggen også Bare et tips, ser endel har problemer med setevarme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2007 Hei! Har lenge ikke hatt varme i seteryggen i førerstolen. Feilsøkte litt, og fant svimerke og brudd i selve varmematten inne i ryggen. Bikket bare løs setetrekket i skjøten under og fulgte ledningen fra setet opp til ryggen. Bruddet var akkurat der kabelen går over i varmetråder i selve matten. Denne er sydd til seteryggen, men jeg kom til der kabelen går inn. Loddet og isolerte trådene inn på kabelen, og vips: God varme i ryggen også Bare et tips, ser endel har problemer med setevarme. Flott da skal jeg sjekke dette på min i morgen. Har samme problem selv. Noen som vet om relet til setevarmer på Polo 6N2 sitter under stolen ,eller er det i bryteren? -merker at når jeg setter på setevarmeren i passasjer sete går motoren tyngre, men når jeg setter på bryteren til førersete merker jeg ingen forskjell på motoren. (har prøvd å kryssbytte på bryterne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2007 Hehe.. Har gjort dette 4 ganger hittil, det er veldig vanskelig å lodde den tråden! Hjalp veldig å få inn bakseter og få vekk veggen, for da behøvde jeg ikke ta ut setet for å gjøre jobben! Den er defekt igjen nå, forresten.. : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...