Tips ang. rep. av setevarme Passat

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lenge ikke hatt varme i seteryggen i førerstolen. Feilsøkte litt, og fant svimerke og brudd i selve varmematten inne i ryggen.

Bikket bare løs setetrekket i skjøten under og fulgte ledningen fra setet opp til ryggen.

Bruddet var akkurat der kabelen går over i varmetråder i selve matten.

Denne er sydd til seteryggen, men jeg kom til der kabelen går inn. Loddet og isolerte trådene inn på kabelen, og vips: God varme i ryggen også:)

Bare et tips, ser endel har problemer med setevarme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har lenge ikke hatt varme i seteryggen i førerstolen. Feilsøkte litt, og fant svimerke og brudd i selve varmematten inne i ryggen.

Bikket bare løs setetrekket i skjøten under og fulgte ledningen fra setet opp til ryggen.

Bruddet var akkurat der kabelen går over i varmetråder i selve matten.

Denne er sydd til seteryggen, men jeg kom til der kabelen går inn. Loddet og isolerte trådene inn på kabelen, og vips: God varme i ryggen også:)

Bare et tips, ser endel har problemer med setevarme.

Flott da skal jeg sjekke dette på min i morgen. :)

Har samme problem selv.

Noen som vet om relet til setevarmer på Polo 6N2 sitter under stolen ,eller er det i bryteren?

-merker at når jeg setter på setevarmeren i passasjer sete går motoren tyngre, men når jeg setter på bryteren til førersete merker jeg ingen forskjell på motoren. (har prøvd å kryssbytte på bryterne)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Har gjort dette 4 ganger hittil, det er veldig vanskelig å lodde den tråden! ;)

Hjalp veldig å få inn bakseter og få vekk veggen, for da behøvde jeg ikke ta ut setet for å gjøre jobben! Den er defekt igjen nå, forresten.. : rolleyes :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.