#1 Skrevet Mars 3, 2007 Hei. har en 91 mod 2,3. byttet nylig termostat på den for den klarte ikke åbli varmere enn drøyt 60 grader. men på vanlig kjøring nå, bruker den 15 min før den blir varm og da ikke mere enn ca 80 grader? er det normalt eller noe som har peil på hva som er galt? På forhånd takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2007 Min Audi 100 2.3 ligger på rundt 65-70 grader på vanlig kjøring tror jeg. Forklaringen på dette er vel lastebilradiatoren Audi har plassert midt i fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2007 Min Audi 100 2.3 ligger på rundt 65-70 grader på vanlig kjøring tror jeg. Forklaringen på dette er vel lastebilradiatoren Audi har plassert midt i fronten Så lenge termostaten er i orden så kan radiatoren være så stor som helst. hvis den bruker 15min på å nå 90grader med kald vinter og med varmeapparatet på fullt, så er vel kanskje ikke 15min alt for lang tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...