RS4 skjermer. Pris og hvordan få tak i?

Anbefalte innlegg

Topic sier vel sitt.

 

Hva mer enn fangere trenger mann hvis man har lyst til å bygge om en A4?

 

Snakker her om forrige modellen, dvs samme ombyggingen som R4R har...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke snakk om at en ikke fikk kjøpt orginale RS4 skjermer med mindre man hadde en orginal rs4 selv, og kunne vise til rammenummer på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, samme som jeg har hørt...

 

Drømmen er en slik bil, stv med 4 bøtteseter og en frisk 1.8T. Lekebil:)

 

600 000 for ett 5-6-7 år gammelt orginalt "leketøy" blir litt drøyt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må høre med noen av de på forumet som har RS4 allerede da om de kan bestille opp noen deler til deg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Idre det året Hans Dahlback hadde meg seg alle delene som Tommy brukte for å bygge om til RS4 karosseri. Det var ikke helt lite for å si det slik : rolleyes Hele siden på bilen,å da mener jeg hele siden (fra a-stolpe til bakskjermen var i en stor del med dørstolper osv.) Så det koster nok en del kroner for en slik ombygging,men om det er strengt tatt nødvendig med alle de delene vet jeg ikke. Hva med å sende en pm til Pål Andre Fredriksen som har bygd om en sedan til RS4 ? Han burde vel vite hva som trengs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel iallefall forskjermer, innerskjermer, fanger foran, kanaler, bakdører, bakskjermer og bakfanger. Et slikt lekeprosjekt som du snakker om blir neppe billig det heller... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.