Anbefalte innlegg

Noen som vet om der er Westfalia som produserer hengerfestene som blir levert orginalt med Audi ?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke 110% sikkert med Audi men med VW er det iallfall Westfalia. Men jeg hadde iallfall en 1986 Audi 90 quattro som var levert org. med hengerfeste å det var Westfalia. Har også et Westfalia hengerfeste liggende til min 2003 VW Passat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er Westfalia som leverer originale hengerfester, men disse får du ikke kjøpt hos forhandleren hvis du bestiller nytt. Da var det to andre merker han nevnte, men jeg husker ikke navnet. Jeg fikk tak i et Westfalia med ledningsnett fra et vrak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fryktelig pris på dette hos Møller, skulle ha 8900 for avtagbart pluss montering. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er Westfalia som leverer originale hengerfester, men disse får du ikke kjøpt hos forhandleren hvis du bestiller nytt. Da var det to andre merker han nevnte, men jeg husker ikke navnet. Jeg fikk tak i et Westfalia med ledningsnett fra et vrak.

Westfalia selges ofte under navnet Votex/Audi accessories og det er samme som sitter orginalmontert,brink er det andre merket de selger.

Men fabrikken har flere forskjellige produsenter av orginale fester,westfalia,peca,oris,brink for å nevne noen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva har det og si hvilket merke hengerfeste er da..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva har det og si hvilket merke hengerfeste er da..?

Det har mye å si det ja.

Jeg kjøpte et Brink feste, og da jeg fant ut at man måtte sage ut en firkant på støtfangeren så kroken skulle passe så returnerte jeg hele dritten.

Blir ikke aktuelt med noe sånt nei. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har mye å si det ja.

Jeg kjøpte et Brink feste, og da jeg fant ut at man måtte sage ut en firkant på støtfangeren så kroken skulle passe så returnerte jeg hele dritten.

Det må du med Westfalia også, men den er under bilen, så ikke så veldig synlig. Det er jo helt umulig å sette hengerfeste på bilen uten å modifisere fangeren noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har mye å si det ja.

ok,. da forstår jeg det godt.. tenkte ikke så langt jeg at det er sånne forskjeller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må du med Westfalia også, men den er under bilen, så ikke så veldig synlig. Det er jo helt umulig å sette hengerfeste på bilen uten å modifisere fangeren noe.

Jasså mulig det. Har sett flere A4 med avtagbare fester, må si jeg ikke har studert de så nøye da, men er det slik at det ikke er synlig så er det jo helt ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan prøve å huske å ta et bilde av min, så ser du hvordan det blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan prøve å huske å ta et bilde av min, så ser du hvordan det blir.

Det ville vært kjempefint.

Ser også at de ligger ute noen på Ebay i England også, kan vel ikke være noen forskjell på høyre og venstrerattet bil ??????

Det er jo kjempebillig 1500 kr for Westfalia avtagbart.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville vært kjempefint.

Ser også at de ligger ute noen på Ebay i England også, kan vel ikke være noen forskjell på høyre og venstrerattet bil ??????

Det er jo kjempebillig 1500 kr for Westfalia avtagbart.:)

Ikke selve festet men kabelsettet kan være forskjellig (står bemerkninger på noen at de kun er for linkslenker altså venstrerattet)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monterte avtagbart hengerfest på min A6 rett etter jul nå. kjøpte det på mekonomen. den er tuv godtjent til 2200 kg. som er mer en det min bil er godtjent for og dra. prisen for dette med ledningsnett ble ca 5400,-

du monterer det enkelt selv. er litt arbeid men er veldig lett. ca 4-5 timers jobb. har brukt mitt aktivt siden jeg monterte det. og er veldig fornøyd.

et alternativ er bossal. de selger de hos bilextra. det skal være jævlig bra.

men jeg vill anbefalle mekonomen sitt på det sterkeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monterte avtagbart hengerfest på min A6 rett etter jul nå. kjøpte det på mekonomen. den er tuv godtjent til 2200 kg. som er mer en det min bil er godtjent for og dra. prisen for dette med ledningsnett ble ca 5400,-

du monterer det enkelt selv. er litt arbeid men er veldig lett. ca 4-5 timers jobb. har brukt mitt aktivt siden jeg monterte det. og er veldig fornøyd.

et alternativ er bossal. de selger de hos bilextra. det skal være jævlig bra.

men jeg vill anbefalle mekonomen sitt på det sterkeste.

Takk for tippset hvilket merke er dette da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder av hvordan Westfalia-hengerfestet blir på A6 avant.

hengerfeste 1.jpg

hengerfeste 2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.