Mjøsa: Les denne tråden tur til NBS

NBS den 21 marsj  

7 stemmer

  1. 1. NBS den 21 marsj

    • Detter blir jeg med på
      1
    • mmm skeptisk, jobber kanskje
      6
    • har ikke bil må sitte på
      0
    • dette er uaktuelt
      0


Anbefalte innlegg

Temakveld - Norsk Bildelsenter

 

Norsk Bildelsenter arrangerer temakveld 21. mars 2007 klokken 17:00. Her er alle medlemmer invitert til en trivelig kveld hvor Norsk Bildelsenter sine ansatte vil informere litt om bedriften og ta medlemmene på en omvisning:

 

Her vil man bl.a. kunne se verkstedet og hvordan man jobber på verksted

Se hvordan en girkasse overhales

Hør om triksene ingen andre vet om

Lær om nyhetene i stylingmarkedet

 

I tillegg vil det være sterkt rabbaterte priser til de som møter opp på alt av deler som er på lager.

 

En matbit vil også Norsk Bildelsenter by på! Så sett av kvelden til Norsk Bildelsenter og gå ikke glipp av denne muligheten.

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Her har vi virkelig mulighet til og vise oss frem som et lokkallag, eller hva?

Tenkt om vi kunne fått til en kollonne på over 10 stykker her fra. 40 stykker hadde jo vært fantastisk. men om vi ikke er mange biler så kan vi jo kjøre mange i samme bil. sosialt og fint det.

 

Noen som kunne tenkt seg dette?: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må sjekke med jobb, men sålenge det ikke krasjer med det så er jeg klar jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da går turen nedover i morra, har plass til en eller to stykker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jo vært fett og bli med! men som jeg sa i tlf til deg i stad Tor olav. skal motsatte veien og hente en vw fastback i morra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virket ikke som den helt store responsen :(

 

Kunne gjerne tenkt meg å være med bare for å se. Men er pengetom, så har hvertfall ikke råd til å kjøre dit. Bruker jo snurr-og-førti liter på mila bilen min så :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var laber respons her ja...? Kanskje fordi det er midt i uka...? Det frister jo selvsagt da... Problemet mitt er selvsagt at nå er det allerede for sent å reise, så jeg rekker det ikke til 5... Dumt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.