#1 Skrevet Mars 3, 2007 Jeg står fortiden uten sommerfelg til min touran, og trenger tips.. har funnet disse ASA ZR2 Black edition som jeg lurer på kan noen photoshoppe disse på min bil? finner ingen bilder av felgene med dekk da.. men de ser slik ut på forhånd takk for hjelpen Frank R. Los 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2007 Ikke helt min greie det med photoshop, men gjorde hvertfall et forsøk.. Skulle hatt en annen bakgrunnfarge enn hvit da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2007 Tusen takk!, det gir i allefall en pekepinn på hvordandet kan bli.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2007 Håper noen gidder å PS'e litt for meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2007 Jeg står fortiden uten sommerfelg til min touran, og trenger tips.. har funnet disse ASA ZR2 Black edition som jeg lurer på kan noen photoshoppe disse på min bil? finner ingen bilder av felgene med dekk da.. men de ser slik ut på forhånd takk for hjelpen Frank R. Los Hei, dårlig med fotoshop hjelp av meg, men hvor er disse å få kjøpt og hvor mye er det for de? Driver å ser meg litt rundt etter forskjellige alternativer til sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2007 Håper noen gidder å PS'e litt for meg også Har du et annet bilde? et fra siden, litt skrå slik at det kan passe på vinkelen med bildet av felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2007 Dessverre, dårlig med bilder gitt Legger ved 3 stk, men tror ingen er bedre egnet dessverre. Men fint om noen prøver Har du et annet bilde? et fra siden, litt skrå slik at det kan passe på vinkelen med bildet av felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...