Kan noen hjelpe meg og photoshoppe på noen felger for meg?

Anbefalte innlegg

Jeg står fortiden uten sommerfelg til min touran, og trenger tips.. har funnet disse ASA ZR2 Black edition som jeg lurer på kan noen photoshoppe disse på min bil? finner ingen bilder av felgene med dekk da.. men de ser slik ut

asazr2schwarz.jpg

IMG_1176.jpg

på forhånd takk for hjelpen

Frank R. Los

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt min greie det med photoshop, men gjorde hvertfall et forsøk.. Skulle hatt en annen bakgrunnfarge enn hvit da men..:)

touran.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!, det gir i allefall en pekepinn på hvordandet kan bli.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen gidder å PS'e litt for meg også :D

HPIM0077.jpg

keskin_KT4.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg står fortiden uten sommerfelg til min touran, og trenger tips.. har funnet disse ASA ZR2 Black edition som jeg lurer på kan noen photoshoppe disse på min bil? finner ingen bilder av felgene med dekk da.. men de ser slik ut

på forhånd takk for hjelpen

Frank R. Los

Hei, dårlig med fotoshop hjelp av meg, men hvor er disse å få kjøpt og hvor mye er det for de? : klø : Driver å ser meg litt rundt etter forskjellige alternativer til sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen gidder å PS'e litt for meg også :D

Har du et annet bilde? et fra siden, litt skrå slik at det kan passe på vinkelen med bildet av felgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre, dårlig med bilder gitt : dum :

Legger ved 3 stk, men tror ingen er bedre egnet dessverre. Men fint om noen prøver : hjelp :

Har du et annet bilde? et fra siden, litt skrå slik at det kan passe på vinkelen med bildet av felgen

HPIM0080.jpg

HPIM0079.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.