#1 Skrevet Mars 4, 2007 Er det noe som slites hvis ESP'en er mye aktiv? Er det clutchen han kobler ut når man mister motorkraft?, i så fall slures det vel veldig hvis man kjører litt aktivt i snø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2007 Den reduserer motorkraft ved å overstyre gassen (selv om du holder pedalen i bånn) ved behov og benytter bremsene for å korrigere retning på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2007 Du bruker MYE bremseklosser.. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2007 Den reduserer motorkraft ved å overstyre gassen (selv om du holder pedalen i bånn) ved behov og benytter bremsene for å korrigere retning på bilen. Ganske sikker på at turtallet ikke justerer seg når ESP slår inn. Sikker på at det ikke er clutchen den kobler ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2007 På A6 så reduserer den turtallet og bruker bremsene. Bare noe dritt med andre ord... Er 2 ting jeg gjør etter jeg har startet bilen: 1: Skrur av xenon og på med grøftelys. 2: Av med ESP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2007 Ganske sikker på at turtallet ikke justerer seg når ESP slår inn. Sikker på at det ikke er clutchen den kobler ut? Nei, den reduserer turtallet. Jeg har automat på min, og turtallet går ned samtidig som bremsene brukes. Samme som hvis man prøver å venstrebremse, da nekter motoren å ha turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2007 ASR er vel en bremseklossespiser og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...