Lakkere gummilister på passat 3b

Anbefalte innlegg

Jeg skal montere litt styling på min passat, og tenkte å få lakkert gummilistene som er nederst på dørene i samme slengen. Noen som har erfaringer med det? Det er jo noe tøyelig gummi -> lakken sprikker?

Noen som har noen gode tips?

Mvh

Bjørn-T Seljelid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal montere litt styling på min passat, og tenkte å få lakkert gummilistene som er nederst på dørene i samme slengen. Noen som har erfaringer med det? Det er jo noe tøyelig gummi -> lakken sprikker?

Noen som har noen gode tips?

Mvh

Bjørn-T Seljelid

Jeg fikk dette lakkert på min Passat.. Ble pusset ned og grunnet skikkelig før lakkering, men du kan være uheldig at det flasser av da det er ganske tøyelig gummi. Men det holdt fint på min bil så lenge jeg hadde den :)

Bare til å prøve!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flasset av litt hos meg, så vær forsiktig når du vasker!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjort det samma på min Audi, har ikke flasset på min enda. Men er jo bare noen mnd siden jeg lakkerte dem, men vær forsiktig med høytrykkspyleren på dem! Angrer ikke for at jeg gjorde det iallefall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker takker. Tror eg går for å lakkere da. det ser jo bare så mye bedre ut!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det må være noen som virkelig kan dette med lakk som skal gjøre dette ! er ikke bare å hive på når det er så myke greier det er snakk om !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det må være noen som virkelig kan dette med lakk som skal gjøre dette ! er ikke bare å hive på når det er så myke greier det er snakk om !

Ja, skal få lakket de samtidig som jeg får lakket stylingen. Snakket med en på et lakk-verksted. han anbefalte det ikke, men det kunne, om man behandlet det pent, vare en god stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har noen erfaringer med hvordan få av gummilistene, samt de svarte plastlistene midt på bilen? Varme litt kanskje og slite de av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg å få en lakkerer til å gjøre jobben og det ser det ut som du skal også.:) Har noe med grunninga samt blandingsforhold. Holdte bra på gamlebilen min værtfall.

bilde2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.