Låsepinner Passat 3BG,hvordan få løs ?

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg noen låsepinner ifra Beetle Sport Edition som jeg skal montere,men sliter litt med å få av de gamle låsepinnene. Hva er trikset for å få av de gamle ? De sitter jo som f*en !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,på min var de skrudd på,hvordan sitter de på Passat 3BG,dyttet nedpå? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er skrudd, men som du sier sitter som F..

Har ikke tatt de av selv, men leste på passatworld at de brukte en tang med med noe mellom for å få de av første gang...

Som sagt, har ikke gjort dette selv så.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er skrudd, men som du sier sitter som F..

Har ikke tatt de av selv, men leste på passatworld at de brukte en tang med med noe mellom for å få de av første gang...

Som sagt, har ikke gjort dette selv så.......

De satt som F*EN ja!!! Klarte ikke skru de opp med tang med en liten papp-bit imellom faktisk : rolleyes Så da ble det rå makt med tang uten pappbit så jeg måtte "ødelegge" alle 4 låsepinnene. Men nå har jeg fine elokserte alu-pinner ifra Beetle Sport Edition ;) Eneste kjipe var at låsepinnene bake kom litt lenger ned enn de foran. Men vet man ikke om det legger man ikke merke til det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De satt som F*EN ja!!! Klarte ikke skru de opp med tang med en liten papp-bit imellom faktisk : rolleyes Så da ble det rå makt med tang uten pappbit så jeg måtte "ødelegge" alle 4 låsepinnene. Men nå har jeg fine elokserte alu-pinner ifra Beetle Sport Edition ;) Eneste kjipe var at låsepinnene bake kom litt lenger ned enn de foran. Men vet man ikke om det legger man ikke merke til det

Men nå vet alle de siden du sier det Pål. :D: haha :

Borra opp alle mine nye alu/chrome pinner så de ble for store så ikke gjengene tar tak,deretter guffa jeg Sicaflex i de og dyttet alle likt nedpå,sitter som f...! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare lurte... hva er det snakk om er?? låsepinner??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De dingsene som spretter opp å ned når du låser/låser opp i enden av døra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.