Bergen: Bygging av rustfri eksos?

Anbefalte innlegg

Skal ha nytt komplett eksosanlegg til passaten min. Tenkte på 2,5" rustfritt hele veien. Skal også ha 3 potter slik som org. Er ikke ute etter så mye lyd. Bare litt bedre flyt.

Bare lurte på hvem her i Bergen som tar på seg seg slike jobber og også har litt forskjellige potter på lager? Vet ikke helt hva jeg vil ha enda.

 

Evnt om det er noen her på forumet som har lyst til å tjene seg noen kroner og har tilgang på deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høre med svendsen eksos...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høre med svendsen eksos...

 

Jepp, regner igrunn med at det er de som blir valgt til jobben, men kunne jo hende at det var noen her som hadde lyst til å tjene seg noen gode slanter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen er rimelige de... + du får garanti..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas Marshall brukte en kar på Askøy som var ekstremt rimelig og flink. Han fikk rettet på eksosanlegget på G60'en, noe som ingen av de store firmaene i bergen fikk til. Tror han betalte 200,- for den lille jobben der. Men det tok visst sin tid, så billig pris likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært hos Svendsen eksos og snakket med de. De bestilte kun inn deler fra supersprint, ferrita eller simons, og de hadde heller ikke mulighet til å sveise rustfritt.

 

Flere tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Turboteknikk i øystese. Hen har greie priser i alle fall, og har bygget noen heftige audier.

Brynjar heter karen. har brukt han mye på tidligere S4'r jeg har hatt.

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.