er det stress og senke a4 98mod

Anbefalte innlegg

heisann: vinke :

har bestillt justerbart senkesett til min a4. og nå lurer jeg på om det er stress å senke denne biltypen: klø :

har senka mange golfer(3'ere) og det er jo bare en lek: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel akkurat som en annen bil? Skru nedover eller oppover..Er vel ikke noe forskjell sånn sett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ikke stress, bare morro å senke bil!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte egentlig på om det er noen andre løsninger på a4'en i forhold t en golf 3.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte egentlig på om det er noen andre løsninger på a4'en i forhold t en golf 3.. : klø :

Har du uten quattro er det omtrent samme bak som med alt anna..

Foran må du ha ned litt mere enn du er vant med.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke veldig stress og bytte fjærer på denne bilen.Gjort på ett par timer viss det ikka allt for rusta sammen!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du uten quattro er det omtrent samme bak som med alt anna..

Foran må du ha ned litt mere enn du er vant med.. ;)

har bare framstrekker: bh : men den er grei..venter bare på litt varmere vær,så hiver jeg det på: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fwd er jo ingen problem å bytte på. Quattro er derimot værre når det gjelder b5-karosseriet. Er et reint mareritt å bytte bak! Ihvertfall ute, i snøvær og 13 minus! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fwd er jo ingen problem å bytte på. Quattro er derimot værre når det gjelder b5-karosseriet. Er et reint mareritt å bytte bak! Ihvertfall ute, i snøvær og 13 minus! :P

Hæ......? Syns det er mye verre på fwd jeg. Må jo kle av sidetrekkene i bagasjerommet da. Quattroen er jo skrudd brakett utvendig i skjermen.

Foran er det likt på begge. Et tips er å løsne kun de to 13mm i toppen av fjærbeinet istedenfor å ta ut hele braketten med bærearmene ( som som regel sitter noe jævlig ). De to 13mm er dekket av to plastpropper oppi vannkassa. I tillegg sitter fjærbeinet i en bolt gjennom nedre fremre bærearm.

Alle bærearmene kan da sitte igjen og du plukker kun ut fjærbeinet/demper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men den braketten skrudde jeg aldri av. :P stemplet ble stappet oppi der, og det var ikke enkelt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men den braketten skrudde jeg aldri av. :P stemplet ble stappet oppi der, og det var ikke enkelt!

He he....skjønner. DA er det et problem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.