Anbefalte innlegg

Hei hva syntes dere?med ell uten?:)

P1010453.jpg

P1010455.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var finest med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var tøffest med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten :o

..kanskje bytte vindusviskere også? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett par bilder til! Får ikke bestemt meg for hva jeg syntes.

P1010447.jpg

P1010458.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye tøffere med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøffest med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det blir noe vesentlig dårligere lys med lyktespoilerene på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten tvil med!

Jeg merker ingen ting på lys på min.. nå er det en S4 C4 da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde latt de lykte tingene være på, men jeg hadde vel gitt full gass til nærmeste bensinstasjon for og bytte ut vindusviskerne.

 

Og uansett hvor mye det er S ting de speilhusa er så hadde jeg rivd dem av og kasta dem så langt jeg hadde klart, og den antenna hadde følgt etter speilhusa.

 

De var rett og slett grelle....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde latt de lykte tingene være på, men jeg hadde vel gitt full gass til nærmeste bensinstasjon for og bytte ut vindusviskerne.

 

Og uansett hvor mye det er S ting de speilhusa så hadde jeg rivd dem av og kasta dem så langt jeg hadde klart, og den antenna hadde følgt etter speilhusa.

 

De var rett og slett grelle....

 

Second that!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde latt de lykte tingene være på, men jeg hadde vel gitt full gass til nærmeste bensinstasjon for og bytte ut vindusviskerne.

 

Og uansett hvor mye det er S ting de speilhusa så hadde jeg rivd dem av og kasta dem så langt jeg hadde klart, og den antenna hadde følgt etter speilhusa.

 

De var rett og slett grelle....

 

Hehe.. jaja nå var det nå ikke Vindusvisker,speilkapper og Antene jeg spurte etter synspuntker på ell da!;) Greit å holde seg til Topic. men respekterer at alle har forskjellige smak jeg,ellers hadde jeg ikke spurt om hva folk mener om lyktespoilerene ell.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten tvil med!

Jeg merker ingen ting på lys på min.. nå er det en S4 C4 da

 

Ok får håpe det ikke blir noe særlig forskjell på min ell da!:) Ingen som kjører A4 og har Lyktespoilere som vet om det blir noe særlig forskjell på lyse her a?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok får håpe det ikke blir noe særlig forskjell på min ell da!:) Ingen som kjører A4 og har Lyktespoilere som vet om det blir noe særlig forskjell på lyse her a?:confused:

 

Jeg har de samme spoilerene som deg,jeg merker ingen forskjell med eller uten. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med:) Blei stili

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.