#1 Skrevet Mars 4, 2007 tenkte jeg skulle lage en ny tråd om hvilken felger vi på lokal laget skal kjøre med i år:) ny på forumet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2007 Titanium Deepstar 7x 17" samme som i fjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2007 Forutsatt at jeg fortsatt har bilen, blir det nok disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2007 Blir nok de samme i år også. 17" Zender Trophy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2007 Schmidt TH-line 10 og 9x14;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2007 Blir enten de gamle A8 felga, eller nye, Rial Daytona Race.... Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2007 Bilen blir vell sånn som i fjord tenker jeg, men uten vinge http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4103 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2007 Til og begynne med blir det OZ Tribe i 17". Men det blir vel et bytte i løpet av sommer til noe i 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2007 mye bra her:) kommer nok til å kjøre 7,5 15 med 165 40 15 dekk i år jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2007 Blir vel ein av desse.... RS4 Rial Daytona Race 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2007 Om ikke noe drastisk skjer så blir det samme som jeg kjøpte i fjor sommer. 19" ASA AR1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2007 mye bra her:) kommer nok til å kjøre 7,5 15 med 165 40 15 dekk i år jeg:) hvor finner du den dimen hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2007 Har enda ikke kjørt med sommerfelger på min bil, siden jeg kjøpten i vinter;D men jeg tror det skal bli meget bra med disse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2007 hvor finner du den dimen hen? dekkonline:) eller kansje det var 45. men mener det var 40 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 7, 2007 Tipper det blir 2 svarte stålfelger, og 2 sølv farga stålfelger med gammel og morken gummi Skal vurdere å bruke hjulkapsler hvis de overlever vinteren ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 7, 2007 Blir nok stående på 16" Rial på fjerde sesongen.. 205/55-16. Bilen er nok ikke prioritert i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 12, 2007 Blir nok keskin KT-3 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 12, 2007 Blir disse på meg i år:) gleder meg masse:D http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=79480 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 14, 2007 Blir vel det samme som i fjor Borbet A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 14, 2007 Disse på meg, 20" TSW Catalunya Legger ut noen bilder jeg tok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 14, 2007 Disse på meg, 20" TSW Catalunya Så deg i lena i dag,blitt fin passaten din:) Mine felger til sommeren: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 17, 2007 "Rottja" får det samme som ifjor! Enten 14" Avus eller 14" Pirelli med 185/55 eller noe lavere dekk. Også troooor jeg vet om noen 15" Pirelli.... Ren og pen bil? NOT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 17, 2007 Samme som ifjor, RH AD Cup! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 18, 2007 Pen bil du har der, Kristian: ja : En relativt perfekt 90 i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 18, 2007 Pen bil du har der, Kristian: ja : En relativt perfekt 90 i mine øyne. Takker for det! Vil si det der var et heldig øyeblikk, går du nærme nok så er den itte så strøken. Men mye skal gjøres i sesongene som kommer! Golfen din ble jo uberfet med Schmidt-felgene da! Skikkelig nice. Morro å sjå nærmere på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...