#1 Skrevet Mars 4, 2007 Hei Jeg har satt på 1000m på min 99mod passat. Så derfor lurer jeg på om noen som vet om det finnes orginal bryter som kan brukes til 1000m? Får å bryte strømmen når di ikke skal brukes. Har snakket med møller i trondheim med di sa det ikke finnes noe, Det synnes er litt rart, men det kan jo hende det stemmer å Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2007 Hei Jeg har satt på 1000m på min 99mod passat. Så derfor lurer jeg på om noen som vet om det finnes orginal bryter som kan brukes til 1000m? Får å bryte strømmen når di ikke skal brukes. Har snakket med møller i trondheim med di sa det ikke finnes noe, Det synnes er litt rart, men det kan jo hende det stemmer å Takker for alle svar! Ville tro du kan bruke denne bryteren her. den er egentlig beregnet på innvendig belysning, men skulle tro den ville gjøre nytten sin hos deg som av/på bryter til 1000meterne dine. Dette er en orginalbryter som skal plasseres ved siden av Stereo/klimaanlegget http://cgi.ebay.de/Passat-3B-Taxi-Innenlichtschalter-Umbauset-blau_W0QQitemZ250014029861QQihZ015QQcategoryZ53936QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2007 Ha ha ha, ja der lurte du meg godt gitt, eller lurte jeg meg selv tro? Denne auksjonen er på en stk. blå lysdiode!!! Den kan brukes til å få blått lys i slike brytere, auksjonen er fra "mr.blue man" He he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2007 Ha ha ha, ja der lurte du meg godt gitt, eller lurte jeg meg selv tro? Denne auksjonen er på en stk. blå lysdiode!!! Den kan brukes til å få blått lys i slike brytere, auksjonen er fra "mr.blue man" He he. Blingsa litt der ja:o prøv heller denen: http://cgi.ebay.de/Taxi-Schalter-Innenlichtschalter-Passat-3B-3BG-NEU_W0QQitemZ190094126423QQcategoryZ53936QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Står at selger kun sender til tyskland, mne du kna jo sende han en mail og høre. De fleste sender også til kalde nord selv om det står at de ikke gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2007 He he, slikt skjer, jeg er slett ikke god i tysk så nå har jeg en slik blå lysdiode til salgs om noen skulle trenge det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...