#1 Skrevet Mars 4, 2007 jeg kjøpte meg nylig linselykter til passaten, er kjempefornøyd med disse, men forstår ikke hvordan man justerer langlysa, de lyser jo rett ned i bakken nå, bak på lykta er det to justeringshjul, det ytterste regner jeg er til spredningen på lyset, det andre regner jeg med er høydejustering, justerer man både nær og langlys samtidig? da har jeg ett problem da høyden på nærlysa er bra nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 bump! ingen som vet? er det noe galt med lyktene eller trenger de bare justering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 hallo.. hadde noe lignende greier, men da på en audi A4 1997, hadde vært byttet til facelift lykter.. da var det faktisk lyspæra som var feil montert i begge lyktene.. fikk godlys etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 Velkommen i klubben. Langlysa kan man ikke justere uavhengig av nærlysa.. Det er nok reflektoren til langlysa dine som er løs. Man kan "modde" dette til å bli sånn noenlunde ved å bøye den oppover og sette noe under den som en slags "kile" Jeg endte opp med å kjøpe meg ekstralys til å ha i grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2007 Velkommen i klubben.Langlysa kan man ikke justere uavhengig av nærlysa.. Det er nok reflektoren til langlysa dine som er løs. Man kan "modde" dette til å bli sånn noenlunde ved å bøye den oppover og sette noe under den som en slags "kile" Jeg endte opp med å kjøpe meg ekstralys til å ha i grillen hehe, tommy er nok ikke ny i klubben gitt.. jeg kjøpte meg nylig linselykter til passaten, er kjempefornøyd med disse, men forstår ikke hvordan man justerer langlysa, de lyser jo rett ned i bakken nå, bak på lykta er det to justeringshjul, det ytterste regner jeg er til spredningen på lyset, det andre regner jeg med er høydejustering, justerer man både nær og langlys samtidig? da har jeg ett problem da høyden på nærlysa er bra nå. bare slå på tården tommy så kan jeg se på det for deg veit du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2007 hehe, tommy er nok ikke ny i klubben gitt.. Vet det, det var ment som "velkommen i klubben for oss som har tredjeparts lykter med rævva kvalitete, og som ikke lar seg justere" bare slå på tården tommy så kan jeg se på det for deg veit du Tar du en titt på mine og da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2007 bare slå på tården tommy så kan jeg se på det for deg veit du... høres bra ut det arve:) får jeg det ikke til så ringer jeg;) skal ta å kontrollere lykta seinere og se hva jeg finner ut, tror ikke reflektoren er løs, var å fiklet litt inni der for å sjekke om det var tilfelle at den var løs, hadde jo sett det tidligere at espen klaget på dette på sine lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...