#1 Skrevet Mars 4, 2007 har en type 85 med ur skjermer + ur fangere.. og jeg lurer på en ting. den støtfanger bjelken med de tåkelysa i, hvordan sitter denne egentli festa? legger ved et par litt dårlige bilder.. blir vel bare å sveise fast.. noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2007 Det skal monteres med en skrue inn på skrå i rammevangene, altså festes til de brakettene på baksiden av tåkelyktene. I tillegg er det 3 bolter langs bjelken mellom rammevangene (som er skåret bort hos deg). På "vanlige" typ 85-fangere så er det kun fester mot rammevangen. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2007 ehm, har ikke sett så nøye på det, da jeg tenkte det kunne sveises. litt usikker enda, men kan se litt nærmere på det.. men de på siden kan jeg skru fast? det mangler ikke noe der utfra bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2007 Nå er vel dette en vanlig coupe gt som er ombygd, så du må vel borre et større hull i rammevangen samt i de brakettene bak tåkelykta. Så setter du en bolt igjennom. Å sveise fast fangeren ville ikke jeg gjort i hvertfall...(uansett hvor godt det nå sitter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2007 ok, da skal jeg se litt på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...