Trenger litt hjelp her... (hvordan få av listene over kanalen på A4 1.8T)

Anbefalte innlegg

Skal lakkere de svarte listene på bilen min, men lurer på hvordan jeg skal få av listene: klø :

Det gjelder de nederste listen som legger like over kanalen. Skal de skyves, draes rett ut?? De henger iallfall greit nok på då:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en skrue(iallefall på framdørene,har ikke skiftet lister på bakdørene) og så skal det bare være å skyve de av klipsa,de kan henge veldigt godt og mye dritt kan ha kommet bakom så er bare til å skyve det du kan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lakkere de svarte listene på bilen min, men lurer på hvordan jeg skal få av listene: klø :

Det gjelder de nederste listen som legger like over kanalen. Skal de skyves, draes rett ut?? De henger iallfall greit nok på då:evil:

 

 

Hvis listene er like de på min 2003 mod. Så er det bare å skru ut de to skruene. En i vær ende. Å skyv listen til siden. Jeg trengde ikke å bruke noe makt på listene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 1 skrue i fram kant på listene bak og foran (B5). Denne skrua ryker som regel og det gjør festene på lista også, nesten like greit å kjøpe 4 nye lister:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig aom hansen sier, ei skrue helst fremst. skru ut den og dra ut lista. Festene kan ryke LETT ja :P

men vet ikke bak jeg heller,sikkert likt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likt foran og bak og ja....festene ryker. Det gjør skruen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, får se hva jeg får til i helgen...

Håper at de ikke ryker:tilber:

Har andre ting å bruke peng på;)

Takker for alle hjelp!!!!!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de sittet der lenge har de som sakt lett for å ryke.

Koster ca 1000,- hos møller for fire nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.